Agencja interaktywna OS3 multimedia realizuje kolejną internetową kampanią reklamową przygotowaną na zlecenie firmy Peugeot Polska. Projekt ten to już siódme wspólne przedsięwzięcie reklamowe zrealizowane w sieci.
„Model 807 to samochód niezwykły i bardzo bliski wartościom Peugeot. Wszystkie jego cechy odpowiadają wymogom dzisiejszych rodzin oraz ich potrzebom związanym z pracą i wypoczynkiem. To typ pojazdu, który wyróżnia nowoczesna technologia, maksimum wygody i bezpieczeństwo. Peugeot 807 stworzono dla tych, którzy wybierają styl życia pełen energii i radości” – powiedziała Agnieszka Brzezińska, specjalista ds. marketingu Peugeot Polska.
Poza klasycznymi formami reklamy internetowej firma Peugeot Polska zdecydowała się po raz pierwszy na wykorzystanie formatu przybierającego kształt reklamowanego produktu. Podstawową zaletą jest fakt, iż można go dowolnie przesuwać, minimalizować, zamykać. Twórcom przekazu daje nieograniczone wprost możliwości kreacyjne na ciekawą ekspozycję, budując tym samym silny wizerunek produktu.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!