Fundacja Obserwatorium Zarządzania

Doskonal głos i świadomie buduj swój wizerunek

Głos to doskonałe narzędzie autoprezentacji. Niestety tylko nieliczni wiedzą, jak wykorzystać możliwości swojego głosu, jak mówić, by umiejętnie zaprezentować siebie, wzbudzić zainteresowanie audytorium. W ramach Międzynarodowego Kongresu Kadry, odbędzie się wystąpienie firmy Emissio Centrum Szkolenia i Terapii Głosu. Nawet najlepiej przygotowany mówca nie zjedna sobie słuchaczy, jeżeli operować będzie słabym, monotonnym czy bełkotliwym głosem. Wiarygodnego

Doskonal głos i świadomie buduj swój wizerunek więcej »

Zmiany na polskim rynku szkoleń

W dniach 16 – 17 czerwca 2008 odbyła się III edycja projektu SZKOLENIA W POLSCE „Era Profesjonalizacji” organizowanego przez Nowoczesną Firmę we współpracy z Fundacją Obserwatorium Zarządzania. Konferencja podsumowująca projekt odbyła się w dniu 16 czerwca w Polonia Palace Hotel w Warszawie. IDEA PROJEKTU Projekt badawczo – edukacyjny SZKOLENIA W POLSCE ma na celu monitorowanie

Zmiany na polskim rynku szkoleń więcej »

Reklama w rękach konsumentów

Powiedz mi, a zapomnę, pokaż a może zapamiętam, zaangażuj a na pewno zrozumiem – powiedział Benjamin Franklin. Zaangażowanie odbiorców naszej marki w komunikację jej samej staje się kluczowym elementem współczesnego marketingu. Dzięki temu, że „ktoś z ulicy” zrobi reklamę o produkcie, opowie jak działa, jakie marka ma dla niego wartości jesteśmy bardziej skłonni uwierzyć w

Reklama w rękach konsumentów więcej »

Nie czekaj aż pracownicy odejdą

Rynek pracy w Polsce stał się na tyle konkurencyjny, że wiele firm boryka się z problemem dużej rotacji wśród najbardziej wartościowych pracowników. Oferowanie wysokiego wynagrodzenia to tylko jeden ze sposobów, aby zatrzymać pracowników na dłużej. W przypadku niewielkiej różnicy między płacami, decydującym czynnikiem wyboru pracodawcy i zatrzymania pracownika w firmie może być działalność tzw „miękkiego

Nie czekaj aż pracownicy odejdą więcej »

Zbliża się VII Konges Kadry

Większość firm dążąc do budowania wizerunku pożądanego pracodawcy powiela rozwiązania stosowane w innych firmach. W konsekwencji nie odróżnia się od innych pracodawców. Jeżeli firma chce być rzeczywiście miejscem, w którym pracownicy długofalowo rozwijają swój potencjał, wnosząc biznesową wartość, musi zadbać o taką ofertę dla nich, którą będą postrzegać jako atrakcyjną i inną od pozostałych. Zapraszamy

Zbliża się VII Konges Kadry więcej »

Biznes oparty na solidnych postawach

W dniach 4 i 5 lutego w Centrum Finansowym Puławska w Warszawie odbyła się druga edycja Projektu Postawy Pracownicze organizowana przez Fundację Obserwatorium Zarządzania we współpracy z Portalem wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma. Patronem merytorycznym konferencji była Idea Management Consulting. Celem II edycji Projektu Postawy Pracownicze „Od satysfakcji do zaangażowania” była obserwacja zmian w

Biznes oparty na solidnych postawach więcej »

Scroll to Top