Tego jeszcze nie grali – nowe reklamy wideo od WP

Opublikowano: 23 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Wirtualna Polska wzbogaciła ofertę reklamową o nową formę wideo. VideoBackLayer łączy w sobie display i nieagresywny, pełnoekranowy, reklamowy materiał wideo, który dla pełnej ekspozycji wymaga akcji użytkownika.

VideoBackLayer to nowatorska forma reklamowa, łącząca display: billboard lub doublebillboard z nieinwazyjnym, pełnoekranowym materiałem wideo. – wyjaśnia Arkadiusz Stępkowski, Kierownik Biura Reklamy Wirtualnej Polski – Film reklamowy zaczyna być emitowany nad treścią oglądanej przez użytkownika strony dopiero po najechaniu przez niego na kreację. Do tego czasu prezentowany jest wyłącznie w tle strony, pod tekstem. Podczas projekcji reklamowego wideo internauta w każdym momencie może wyłączyć film i wrócić na stronę, z której akurat korzysta, może też odtworzyć film od początku, nawet kilkakrotnie.

Oferta wideo Wirtualnej Polski jest stale uaktualniana i wzbogacana o nowe formy przekazu. Biuro Reklamy WP oferuje klientom możliwość prezentacji reklam wideo w najpopularniejszej telewizji internetowej – WP.tv, na platformie ToSięWytnie.pl oraz w materiałach multimedialnych prezentowanych w serwisach portalu (InStream VideoAd).

– Nasi klienci coraz chętniej korzystają z materiałów wideo, które, ze względu na swoją formę, są znacznie ciekawsze i łatwiej przyswajalne przez użytkowników, samym reklamodawcom stwarzają zaś całkiem nowe i innowacyjne możliwości przekazu. Dzięki wykorzystaniu zalet ruchomego obrazu, dostępności efektów specjalnych oraz dźwięku znacznie zwiększają się również możliwości kreacyjne. – mówi Daria Sóboczewska, Account Manager i Video Ad Manager z Zespołu Agencji i Domów Mediowych Biura Reklamy WP.

Hanna LaskowskaTego jeszcze nie grali – nowe reklamy wideo od WP

Podziel się!

O autorze

hania