Zaledwie jedna na 10 osób zainteresowanych kupnem telewizora szuka modeli plazmowych – wynika z danych internetowej porównywarki cen Okazje.info. Pod względem popularności telewizory LCD wyprzedzają je o 72 procent. Na plazmy decydujemy się rzadziej, za to wymarzonego typu szukamy o wiele dłużej. Wybieramy też zdecydowanie większe modele.
Najczęściej wybierana przekątna ekranu telewizorów plazmowych mieści się w przedziale 40- 59 cali, ale klienci nie stronią także od większych gabarytów.
– Spośród 10 najpopularniejszych modeli aż 8 to telewizory 42-calowe, w pierwszej trójce znalazł się też przedział 60-79 cali. W przypadku telewizorów LCD użytkownicy wybierają mniejsze wartości. Najczęściej 30-39 cali. – mówi Milena Bakalarz, PR&Marketing Assistant Okazje.info.
Najpopularniejszym wśród użytkowników Okazje.info producentem telewizorów plazmowych jest Panasonic. W pierwszej dziesiątce najczęściej wybieranych telewizorów znalazło się aż 8 modeli tej firmy. O 61 % mniejszym zainteresowaniem cieszą się telewizory Samsung, na trzecim miejscu znajdują się plazmy LG.
Jak wykazują dane Okazje.info, wybór telewizora plazmowego poprzedzony jest zwykle dłuższym przygotowaniem.- Najbardziej wytrwali przeglądali nawet 13 stron ofert. Na każdej prezentujemy 20 produktów – przyznaje Milena Bakalarz. Klienci porównywarki korzystali także z porad, tekstów opisujących różnice między telewizorami plazmowymi a LCD, oraz rankingu najpopularniejszych wśród użytkowników modeli.
Mniejszą wagę przywiązywali do ceny. Z informacją o dostępnych promocjach zapoznało się 88% mniej klientów niż z rankingiem popularności.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.