25 lutego bieżącego roku w Warszawie podpisana została umowa, na mocy której fundusz VC Xevin Investments objął większościowe udziały w spółce Ad-Vice – internetowej sieci reklamy.
Rezultatem porozumienia inwestycyjnego jest przejęcie przez Xevin Investments 76 proc. udziałów w Ad-Vice. Drugim udziałowcem jest założyciel Ad-Vice, Prezes Zarządu – Bartosz Wieczorek.
– Rozmowy na temat inwestycji w Ad-Vice trwały kilka miesięcy. W tym czasie udało nam się wypracować satysfakcjonujące obie strony stanowisko – mówi Krzysztof Golonka, Prezes Zarządu Xevin Investments. – Mamy wspólne plany wprowadzenia do Polski innowacyjnych usług z zakresu reklamy on-line, a to wymaga sporych nakładów finansowych. Ad-Vice dysponuje cennym doświadczeniem, ciekawym portfolio serwisów, a także zatrudnia bardzo dobrych specjalistów. Nasze zaangażowanie w Ad-Vice pozwoli spółce zdecydowanie podnieść jakość oferowanych produktów, a co za tym idzie, konkurencyjność na rynku sieci reklamowych w Polsce. Liczymy także na efektywną współpracę Ad-Vice z innymi naszymi spółkami – Cube Group, Autentika i 8fish.
– Strategia rozwoju Ad-Vice na rok 2009 zakłada dynamiczną dywersyfikację produktów reklamowych: zarówno z myślą o witrynach zrzeszonych w naszej sieci, jak też reklamodawcach. Kilka z nich pojawi się w na polskim rynku reklamy on-line po raz pierwszy. Wsparcie inwestora ułatwi nam realizację tych ambitnych planów. Tym bardziej, iż nie postrzegam funduszu Xevin Investments tylko jako inwestora finansowego. Liczę na jego wsparcie merytoryczne i doświadczenie w rozwijaniu spółek z branży reklamy on-line. Już niebawem Ad-vice przedstawi rynkowi nową ofertę – dodaje Bartosz Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-Vice.
Xevin Investments w trakcie swojej dziewięciomiesięcznej historii został inwestorem w pięciu spółkach z sektora nowych technologii. Ad-Vice jest jego szóstą inwestycją.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.