Wyszukiwarka NetSprint.pl oraz portal WP.pl rozpoczęły testy rozwiązań typu Pay-per-Call w prasie. Wprowadzone na rynek kilka dni temu Linki Telefoniczne prezentowane są teraz w Gazecie Pomorskiej.
Na początku maja Linki Telefoniczne znalazły się w ofercie wyszukiwarki NetSprint.pl oraz portalu WP.pl. Po debiucie internetowym nowego produktu, firmy, jako pierwsze w Polsce, zdecydowały się na wdrożenie go w prasie. Testy przeprowadzane są w Gazecie Pomorskiej, która należy do spółki Media Regionalne, będącej podobnie jak NetSprint.pl, własnością europejskiej grupy medialnej Mecom.
Link Telefoniczny to reklama składająca się z tekstu reklamowego oraz specjalnego numeru telefonu – w zależności od potrzeb reklamodawcy lokalnego lub 0-800. Każda rozmowa od potencjalnych klientów jest automatycznie przekierowywana na telefon reklamodawcy.
Reklama Linków Telefonicznych w Gazecie Pomorskiej jest prezentowana w postaci ogłoszenia prasowego. Miejsce jej prezentacji jest uzależnione od kontekstu reklamy, co oznacza, że pojawia się w określonej sekcji tematycznej ogłoszeń drobnych lub przy artykule powiązanym tematycznie z reklamowanym produktem lub usługą. Pozwala to reklamodawcom na precyzyjne dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Obecnie w Gazecie Pomorskiej produkt jest testowany przez 10 klientów z różnych branż.
Nowy produkt został przygotowany w odpowiedzi na potrzeby przedsiębiorców lokalnych, którzy często nie posiadają strony www oraz firm prowadzących sprzedaż przez call center. Badania przeprowadzone w ubiegłym roku przez Grega Sterlinga, analityka z firmy Sterling Market Intelligence, wykazują, że klienci kontaktujący się z lokalnymi dostawcami usług najczęściej wybierają telefon – zadeklarowało tak aż 68% amerykańskich respondentów.
Link Telefoniczny jest płatny w modelu „pay–per-call”, co oznacza, że reklamę rozlicza się tylko na podstawie telefonów od zainteresowanych klientów. Reklamodawca płaci jedynie za kontakt ze strony potencjalnego klienta, czyli połączenie trwające ponad 10 sekund, a poza tym nie ponosi żadnych kosztów telekomunikacyjnych. Reklamodawcy korzystający z Linku Telefonicznego mogą ściśle monitorować postęp kampanii poprzez Panel Klienta, w którym obserwują ilość telefonów, czas kontaktów oraz szczegółowy billing. Mają również możliwość określenia planu emisji oraz dni i godzin, w których chcieliby otrzymywać telefony od potencjalnych klientów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.