Tlenofon jest już dostępny. Właśnie zakończone zostały testy, prowadzone przez wybraną grupę użytkowników. W ofercie znajdują się m.in. połączenia międzystrefowe w cenie 9 gr za minutę, bez względu na porę.
Tlenofon to usługa, umożliwiająca realizację wychodzących i przychodzących połączeń telefonicznych z wykorzystaniem internetu. Podobnie jak w telefonie stacjonarnym, możliwe jest uzyskanie publicznego numeru telefoniczego.
Połączenie telefoniczne w Tlenofonie, nie odbiega od standardów zarezerwowanych do niedawna dla telefonii tradycyjnej.
Główną zaletą Tlenofonu są ceny, niższe nawet o 90% od standardowej oferty TP S.A. Połączenie międzystrefowe to koszt 9 gr + VAT za minutę, bez względu na porę dnia. Połączenie do polskich sieci komórkowych 65 gr + VAT. Połączenia do USA 14 gr + VAT, do Niemiec 12 gr + VAT. Połączenia między abonentami Tlenofonu są bezpłatne.
Tlenofon to także odbieranie połączeń telefonicznych i faksów (usługa fax2email). Aby było to możliwe, każdy abonent może zamówić publiczny numer z kilku głównych stref numeracyjnych w Polsce.
'Tlenofon zastąpi telefon w pracy i w domu. Naszym pierwszym celem jest zdobycie kilku tysięcy abonentów do końca br. Profil pierwszych klientów, każe nam zmodyfikować założenia marketingowe i wyjść z promocją szerzej, niż tylko do pierwotnie założonych segmentów rynku. Jeszcze przed rozpoczęciem kampanii informacyjnej, w ciągu pierwszych 24 godzin działania usługi, 300 użytkowników złożyło zamówienie i otrzymało umowy’ – mówi Jacek Świderski członek zarządu o2.pl Sp. z o.o.
Obecnie usługa działa w modelu 'postpaid’. Płatnoć uiszczana jest po otrzymaniu faktury, na koniec okresu rozliczeniowego. Faktury i szczegłowy wykaz połączeń wysyłane są pocztą elektroniczną. Istnieje możliwoć otrzymania faktury i szczegółowego wykazu połączeń również pocztą tradycyjną.
Trwają prace nad uruchomieniem usługi w modelu 'prepaid’, nad podłączeniem kolejnych stref numeracyjnych oraz nad pocztą głosową która będzie bezpłatna. Zakończenie prac planowane jest na koniec listopada br.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.