Tlenofon jest już dostępny. Właśnie zakończone zostały testy, prowadzone przez wybraną grupę użytkowników. W ofercie znajdują się m.in. połączenia międzystrefowe w cenie 9 gr za minutę, bez względu na porę.
Tlenofon to usługa, umożliwiająca realizację wychodzących i przychodzących połączeń telefonicznych z wykorzystaniem internetu. Podobnie jak w telefonie stacjonarnym, możliwe jest uzyskanie publicznego numeru telefoniczego.
Połączenie telefoniczne w Tlenofonie, nie odbiega od standardów zarezerwowanych do niedawna dla telefonii tradycyjnej.
Główną zaletą Tlenofonu są ceny, niższe nawet o 90% od standardowej oferty TP S.A. Połączenie międzystrefowe to koszt 9 gr + VAT za minutę, bez względu na porę dnia. Połączenie do polskich sieci komórkowych 65 gr + VAT. Połączenia do USA 14 gr + VAT, do Niemiec 12 gr + VAT. Połączenia między abonentami Tlenofonu są bezpłatne.
Tlenofon to także odbieranie połączeń telefonicznych i faksów (usługa fax2email). Aby było to możliwe, każdy abonent może zamówić publiczny numer z kilku głównych stref numeracyjnych w Polsce.
'Tlenofon zastąpi telefon w pracy i w domu. Naszym pierwszym celem jest zdobycie kilku tysięcy abonentów do końca br. Profil pierwszych klientów, każe nam zmodyfikować założenia marketingowe i wyjść z promocją szerzej, niż tylko do pierwotnie założonych segmentów rynku. Jeszcze przed rozpoczęciem kampanii informacyjnej, w ciągu pierwszych 24 godzin działania usługi, 300 użytkowników złożyło zamówienie i otrzymało umowy’ – mówi Jacek Świderski członek zarządu o2.pl Sp. z o.o.
Obecnie usługa działa w modelu 'postpaid’. Płatnoć uiszczana jest po otrzymaniu faktury, na koniec okresu rozliczeniowego. Faktury i szczegłowy wykaz połączeń wysyłane są pocztą elektroniczną. Istnieje możliwoć otrzymania faktury i szczegółowego wykazu połączeń również pocztą tradycyjną.
Trwają prace nad uruchomieniem usługi w modelu 'prepaid’, nad podłączeniem kolejnych stref numeracyjnych oraz nad pocztą głosową która będzie bezpłatna. Zakończenie prac planowane jest na koniec listopada br.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.