Po niespełna rocznej obecności przedstawicielstwa firmy Toshiba na polskim rynku firma uzyskała prawie 21 procentowy udział w rynku, deklasując dotychczasowego lidera.
Bezpośrednia obecność firmy na błyskawicznie rozwijającym się rynku komputerów przenośnych sprawiła, że sprzedaż notebooków z logo Toshiba wzrosła w stosunku do analogicznego kwartału roku 2005 o ponad 160%.
„Otwierając biuro w Polsce deklarowaliśmy, że będziemy chcieli uzyskać pozycję
lidera w roku 2006 i jak widać realizujemy wcześniej wyznaczone cele” –
powiedział Andrzej Kuźniak, dyrektor generalny Działu Systemów Komputerowych,
Toshiba Europe GmbH. „Jestem przekonany, że Toshiba, która jako pierwsza na
świecie wyprodukowała notebooki PC i przeznacza xxx na badania i rozwój
nowych technologii, sprosta wyzwaniom jakie stawia rynek liderowi” – dodał.
Jak szacuje Gartner w pierwszym kwartale roku 2006 dostawcy notebooków
sprzedali w sumie w Polsce ponad 160 tysięcy komputerów przenośnych, z czego
prawie 80 procent dostarczyło pięciu największych producentów laptopów –
Toshiba, Acer, Fujitsu-Siemens, Asus i Hewlett-Packard.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!