Po niespełna rocznej obecności przedstawicielstwa firmy Toshiba na polskim rynku firma uzyskała prawie 21 procentowy udział w rynku, deklasując dotychczasowego lidera.
Bezpośrednia obecność firmy na błyskawicznie rozwijającym się rynku komputerów przenośnych sprawiła, że sprzedaż notebooków z logo Toshiba wzrosła w stosunku do analogicznego kwartału roku 2005 o ponad 160%.
„Otwierając biuro w Polsce deklarowaliśmy, że będziemy chcieli uzyskać pozycję
lidera w roku 2006 i jak widać realizujemy wcześniej wyznaczone cele” –
powiedział Andrzej Kuźniak, dyrektor generalny Działu Systemów Komputerowych,
Toshiba Europe GmbH. „Jestem przekonany, że Toshiba, która jako pierwsza na
świecie wyprodukowała notebooki PC i przeznacza xxx na badania i rozwój
nowych technologii, sprosta wyzwaniom jakie stawia rynek liderowi” – dodał.
Jak szacuje Gartner w pierwszym kwartale roku 2006 dostawcy notebooków
sprzedali w sumie w Polsce ponad 160 tysięcy komputerów przenośnych, z czego
prawie 80 procent dostarczyło pięciu największych producentów laptopów –
Toshiba, Acer, Fujitsu-Siemens, Asus i Hewlett-Packard.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.