e-point SA uruchomił dla Toyota Motor Poland nowe rozwiązania internetowe, które umożliwiły zintegrowanie komunikacji marketingowej w relacji klient-dealer-centrala.
Projekt obejmował:
– wykreowanie spójnego wizerunku Toyoty w polskim Internecie;
– zaprojektowanie i wykonanie mechanizmów do komunikacji pomiędzy potencjalnymi klientami, centralą firmy i dealerami;
– przeprowadzenie kampanii e-marketingowej informującej grupę docelową o możliwości korzystania z nowych, interaktywnych narzędzi.
e-point SA opracował koncepcję serwisu MojaToyota.pl ukierunkowanego na faktyczne potrzeby klientów Toyota Motor Poland. „Decyzji o zakupie samochodu towarzyszy zwykle pełny i racjonalny proces decyzyjny. Klienci Toyoty potrzebują przede wszystkim informacji odpowiadających aktualnej ofercie, jednocześnie dostosowanej do indywidualnych potrzeb klientów – mówi Sławomir Borowski, Kierownik Projektu ze strony Toyota Motor Poland
– w serwisie MojaToyota.pl e-point SA stworzył szereg narzędzi, które pomogą naszym klientom w znalezieniu odpowiedniego samochodu, wybraniu dealera, czy umówieniu jazdy próbnej.”
Osią serwisu jest Konfigurator Samochodów – rozbudowany system pozwalający na dobór indywidualnych opcji i wyposażenia dla każdego dostępnego modelu Toyoty. W sześciu kolejnych krokach można wybrać model, nadwozie i silnik, linię wyposażenia, kolor i wystrój wnętrza, opcje dodatkowe, wyposażenie dodatkowe.
Użytkownik za pośrednictwem serwisu może znaleźć najbliższego dealera Toyoty i umówić się na jazdę próbną wybranym samochodem. Poszczególni dealerzy za pośrednictwem extranetu zapoznają się z bieżącymi potrzebami klientów.
Konfigurator wyposażony został w podsystem statystyczny, który pozwala śledzić preferencje potencjalnych klientów. Precyzyjne informacje o wybieranych opcjach konfiguracji oraz czynnościach wykonywanych w obrębie serwisu (wydruk, zapisanie w indywidualnym profilu, przesłanie wybranej konfiguracji innej osobie, umówienie się na jazdę próbną) są analizowane i pozwalają na właściwą ocenę prowadzonych działań.
Obok tej funkcjonalności w ramach extranetu zbudowano system generowania indywidualnych stron dla dealerów. Generator pozwala na tworzenie stron z predefiniowanych szablonów, zapewniając w ten sposób jednolity styl każdego z tak powstałych podserwisów.
Technologie internetowe posłużyły również do zaoferowania dealerom funkcjonalności związanej z generowaniem faktur, które udostępnione zostały w extranecie. Wszystkie serwisy i uruchomione w nich aplikacje wyposażone są w mechanizmy do zarządzania treścią opracowane na bazie środowiska programistycznego Active Content. Dzięki temu całość systemu zarządzana jest bezpośrednio przez pracowników Toyota Motor Poland oraz poszczególnych dealerów.
W tej chwili trwa internetowa kampania reklamowa mająca na celu poinformowanie potencjalnych użytkowników o uruchomieniu nowych rozwiązań.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.