e-point SA uruchomił dla Toyota Motor Poland nowe rozwiązania internetowe, które umożliwiły zintegrowanie komunikacji marketingowej w relacji klient-dealer-centrala.
Projekt obejmował:
– wykreowanie spójnego wizerunku Toyoty w polskim Internecie;
– zaprojektowanie i wykonanie mechanizmów do komunikacji pomiędzy potencjalnymi klientami, centralą firmy i dealerami;
– przeprowadzenie kampanii e-marketingowej informującej grupę docelową o możliwości korzystania z nowych, interaktywnych narzędzi.
e-point SA opracował koncepcję serwisu MojaToyota.pl ukierunkowanego na faktyczne potrzeby klientów Toyota Motor Poland. „Decyzji o zakupie samochodu towarzyszy zwykle pełny i racjonalny proces decyzyjny. Klienci Toyoty potrzebują przede wszystkim informacji odpowiadających aktualnej ofercie, jednocześnie dostosowanej do indywidualnych potrzeb klientów – mówi Sławomir Borowski, Kierownik Projektu ze strony Toyota Motor Poland
– w serwisie MojaToyota.pl e-point SA stworzył szereg narzędzi, które pomogą naszym klientom w znalezieniu odpowiedniego samochodu, wybraniu dealera, czy umówieniu jazdy próbnej.”
Osią serwisu jest Konfigurator Samochodów – rozbudowany system pozwalający na dobór indywidualnych opcji i wyposażenia dla każdego dostępnego modelu Toyoty. W sześciu kolejnych krokach można wybrać model, nadwozie i silnik, linię wyposażenia, kolor i wystrój wnętrza, opcje dodatkowe, wyposażenie dodatkowe.
Użytkownik za pośrednictwem serwisu może znaleźć najbliższego dealera Toyoty i umówić się na jazdę próbną wybranym samochodem. Poszczególni dealerzy za pośrednictwem extranetu zapoznają się z bieżącymi potrzebami klientów.
Konfigurator wyposażony został w podsystem statystyczny, który pozwala śledzić preferencje potencjalnych klientów. Precyzyjne informacje o wybieranych opcjach konfiguracji oraz czynnościach wykonywanych w obrębie serwisu (wydruk, zapisanie w indywidualnym profilu, przesłanie wybranej konfiguracji innej osobie, umówienie się na jazdę próbną) są analizowane i pozwalają na właściwą ocenę prowadzonych działań.
Obok tej funkcjonalności w ramach extranetu zbudowano system generowania indywidualnych stron dla dealerów. Generator pozwala na tworzenie stron z predefiniowanych szablonów, zapewniając w ten sposób jednolity styl każdego z tak powstałych podserwisów.
Technologie internetowe posłużyły również do zaoferowania dealerom funkcjonalności związanej z generowaniem faktur, które udostępnione zostały w extranecie. Wszystkie serwisy i uruchomione w nich aplikacje wyposażone są w mechanizmy do zarządzania treścią opracowane na bazie środowiska programistycznego Active Content. Dzięki temu całość systemu zarządzana jest bezpośrednio przez pracowników Toyota Motor Poland oraz poszczególnych dealerów.
W tej chwili trwa internetowa kampania reklamowa mająca na celu poinformowanie potencjalnych użytkowników o uruchomieniu nowych rozwiązań.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.