Telekomunikacja Polska i Urząd Komunikacji Elektronicznej wspólnie otrzymały nagrodę „Szeroki Pas” za zawarcie porozumienia, które daje szansę na znaczący wzrost inwestycji szerokopasmowych. „Szeroki Pas” jest nagrodą Forum Usług Szerokopasmowych, którą przyznaje redakcja branżowego magazynu „Computerworld”.
– Cieszę się, że odbieramy nagrodę za Porozumienie razem z panią prezes Streżyńską. Tym bardziej, że stanowi ono podwaliny dobrej współpracy i wzajemnego szacunku pomiędzy operatorami, administracją i samorządami. To ogromna szansa dla rozwoju społeczeństwa informacyjnego – powiedział odbierając nagrodę Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych.
Porozumienie pomiędzy TP a UKE zawarte w październiku 2009 roku przewiduje m.in. inwestycje TP w 1,2 mln linii dostępu do szerokopasmowego Internetu w ciągu najbliższych 3 lat. Zbudowanych zostanie w ten sposób ok. 500 tys. nowych linii, a kolejne 700 tys. istniejących zostanie zmodernizowane. Dzięki temu dodatkowy 1 mln linii w sieci TP będzie miało przepustowość powyżej 6 Mb/s. Rozbudowa infrastruktury obejmie zarówno aglomeracje miejskie, małe miasta jak i tereny wiejskie.
Uzasadniając przyznanie nagrody organizatorzy stwierdzili, że porozumienie należy zaliczyć do najważniejszych aktów prawnych, mających wpływ na pozytywne zmiany w Polsce.
Nagroda „Szeroki pas” przyznawana jest od 2006 roku. Od tego roku jest nagrodą Forum Usług Szerokopasmowych, którą przyznaje redakcja „Computerworld”. W tym roku redakcja nagradza „za zajęcie pasa drogowego na inwestycje i przedsięwzięcia szerokopasmowe”, czyli inicjatywy, które przyspieszają rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego, zmieniają oblicze firm i instytucji i pobudzają wspólnoty lokalne do działania pro publico bono.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.