Trzeci europejski oddział V2Media

Opublikowano: 12 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Sieć internetowej reklamy video V2Media otworzyła biuro w Bukareszcie. Po polskim i rosyjskim, jest to trzeci europejski oddział firmy.

V2Media jest na rumuńskim rynku internetowym jedynym podmiotem dedykowanym reklamie video oraz oferującym poza technologią także powierzchnię reklamową. Nowy oddział sieci emituje reklamy video na 120 witrynach, m.in. serwisie informacyjnym Hotnews.ro, stronie IT – Softpedia.com czy największym w Rumunii portalu parentingowym – Desprecopii.com.

„Blisko 10 milionów rumuńskich internautów spędza w sieci coraz więcej czasu i coraz chętniej ogląda w niej materiały video. W video tkwi ogromny, nadal niewykorzystany przez lokalny rynek potencjał” – mówi Aurora Enghis kierująca V2Media w Rumunii. „Zależy nam zarówno na rozbudowywaniu oferty kierowanej do reklamodawców, jak i wprowadzaniu atrakcyjnych warunków dla wydawców internetowych. Planujemy w najbliższym czasie podjąć współpracę z największymi dostawcami treści video w Rumunii” – dodaje.

Na rumuńskim rynku V2Media oferuje przede wszystkim swoje flagowe formy reklamowe, czyli Vstitial i Vstitial Expand. Oba formaty dostępne są także w wersji ze Skinem – tapetą dopasowaną do odtwarzacza w taki sposób, aby ich kreację się uzupełniały.

„Po dużych sukcesach w Polsce i w Rosji nastał czas na kolejny rynek – Rumunię. W niedalekiej przyszłości planujemy uruchomić sieć o zasięgu w całej Europie Środkowo-Wschodniej” – mówi Marcin Olszewski kierujący V2Media Polska.

Pierwszy oddział sieci V2Media rozpoczął działalność we wrześniu ub. r. w Polsce. Kolejnym było biuro moskiewskie otworzone w marcu 2009. Klientami V2Media są m.in. General Motors, Adidas czy Skoda. Wszystkie oddziały sieci wykorzystują technologię emisji i raportowania kampanii firmy BBelements.

Tomasz UchańskiTrzeci europejski oddział V2Media

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski