Sieć internetowej reklamy video V2Media otworzyła biuro w Bukareszcie. Po polskim i rosyjskim, jest to trzeci europejski oddział firmy.
V2Media jest na rumuńskim rynku internetowym jedynym podmiotem dedykowanym reklamie video oraz oferującym poza technologią także powierzchnię reklamową. Nowy oddział sieci emituje reklamy video na 120 witrynach, m.in. serwisie informacyjnym Hotnews.ro, stronie IT – Softpedia.com czy największym w Rumunii portalu parentingowym – Desprecopii.com.
„Blisko 10 milionów rumuńskich internautów spędza w sieci coraz więcej czasu i coraz chętniej ogląda w niej materiały video. W video tkwi ogromny, nadal niewykorzystany przez lokalny rynek potencjał” – mówi Aurora Enghis kierująca V2Media w Rumunii. „Zależy nam zarówno na rozbudowywaniu oferty kierowanej do reklamodawców, jak i wprowadzaniu atrakcyjnych warunków dla wydawców internetowych. Planujemy w najbliższym czasie podjąć współpracę z największymi dostawcami treści video w Rumunii” – dodaje.
Na rumuńskim rynku V2Media oferuje przede wszystkim swoje flagowe formy reklamowe, czyli Vstitial i Vstitial Expand. Oba formaty dostępne są także w wersji ze Skinem – tapetą dopasowaną do odtwarzacza w taki sposób, aby ich kreację się uzupełniały.
„Po dużych sukcesach w Polsce i w Rosji nastał czas na kolejny rynek – Rumunię. W niedalekiej przyszłości planujemy uruchomić sieć o zasięgu w całej Europie Środkowo-Wschodniej” – mówi Marcin Olszewski kierujący V2Media Polska.
Pierwszy oddział sieci V2Media rozpoczął działalność we wrześniu ub. r. w Polsce. Kolejnym było biuro moskiewskie otworzone w marcu 2009. Klientami V2Media są m.in. General Motors, Adidas czy Skoda. Wszystkie oddziały sieci wykorzystują technologię emisji i raportowania kampanii firmy BBelements.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.