Rusza trzecia edycja „Piłkarzyków” w portalu Gazeta.pl – największego internetowego menedżera piłkarskiego. W poprzednich edycjach gry wzięło udział odpowiednio 11 tysięcy i 44 tysiące użytkowników. W końcowej klasyfikacji samej tylko drugiej edycji znalazło się 33,4 tys. drużyn i 4,3 tys. lig prywatnych. Na specjalnym forum poświęconym grze wpisano ponad 10 tys. postów. Rozdano 120 nagród.
„Piłkarzyki” to gra, w której każdy uczestnik ma niepowtarzalną okazję sprawdzenia się w roli prezesa i menadżera swojej własnej drużyny piłkarskiej. Za 28 mln złotych można zbudować zespół marzeń, składający się z najlepszych zawodników polskiej ligi. Zadaniem gracza jest założenie drużyny, kupienie 18 piłkarzy i wystawianie do każdej kolejki optymalnego składu. Właśnie ten skład zdobywa punkty dla drużyny w „Piłkarzykach”. Punkty zależą od rzeczywistych dokonań piłkarzy, którzy grają w rundzie wiosennej polskiej ligi. Punktacja jest ustalana na podstawie zaawansowanych statystyk gromadzonych przez dziennikarzy Gazety Wyborczej. Wygrywa gracz, którego drużyna zdobędzie w całym najwięcej punktów przez całą ligową wiosnę.
„Piłkarzyki” oparte są na zasadach znanego konkursu „Gazety Wyborczej” Wygraj Ligę. Ale mają dodatkowe możliwości:
– zmiany składu przed każdym meczem – jeżeli napastnik, nie strzela bramek lub bramkarz słabo broni, można zastąpić go innym zawodnikiem z 18 osobowej drużyny
– kupowanie i sprzedawanie zawodników – każdego zawodnika z drużyny można sprzedać z zyskiem i kupić w jego miejsca lepszego (wartość zawodników jest aktualizowana po każdej kolejce)
– ligi prywatne – każdy gracz może stworzyć swój własną ranking, w którym zmierzy się wyłącznie z zaproszonymi przez siebie graczami.
– dostęp do znakomitych statystyk ligowych Gazety Wyborczej – dzięki którym każdy gracz może na bieżąco optymalizować skład swojej drużyny
W tym roku wprowadzono, na prośbę uczestników gry, nowe opcje:
– prywatne fora – wzbogacenie lig prywatnych, umożliwiające dyskusje i konsultacje między graczami
– ligi regionalne – nowy ranking gromadzący mieszkańców poszczególnych województw, dzięki któremu każdy gracz może sprawdzić jak wypada na tle innych mieszkańców swojego regionu.
– ligi klubowe – nowy ranking gromadzący kibiców zespołów pierwszoligowych, dzięki któremu każdy gracz może sprawdzić jak wypada na tle innych kibiców swojej ulubionej drużyny.
– nową usługę „Piłkarzyki Plus”, dzięki której gracz szybciej otrzymuje wyniki swojej drużyny (przesyłane SMS-em po każdej kolejce natychmiast po przeliczeniu wyników), szczegółowe statystyki rundy jesiennej, dodatkowe opcje personalizacji drużyny (możliwość podłączenia własnego logo drużyny, notatnik prezesa, wybór stroju zawodników).
Nagrodą dla najlepszego prezesa klubu w „Piłkarzykach” jest skuter Gilera DNA 50.
Patronami medialnymi „Piłkarzyków” są: Radio Eska i magazyn CKM
http://www.gazeta.pl/pilkarzyki
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.