Jak się okazuje, 24-godzinna awaria nie okazała się przeszkodą w pozyskaniu milionów na działalność. Tumblr, popularna platforma blogowa zdobyła właśnie 30 mln dolarów w najnowszej rundzie finansowania.
Dwa tygodnie temu Tumblr był niedostępny dla użytkowników i pozostałych internautów przez ponad dobę. Okazuje się jednak, że nie stanowi to problemu dla inwestorów: postanowili wspomóc platformę kolejnymi funduszami. W rundzie finansowania udało się pozyskać 30 mln dolarów, a głównym inwestorem była firma Sequoia Capital, która ma swoje udziały m.in. w Google, Apple, YouTube, PayPal, Zappos czy Yahoo. Pieniądze i kontakty nowego inwestora mogą mieć kluczowe znaczenie dla przyszłości młodego projektu.
Co ciekawe, działający niespełna od czterech lat Tumblr, który w porównaniu do swojego starszego konkurenta – WordPress’a – ma ok. 10 razy mniej unikalnych użytkowników, ma jednocześnie dwa razy więcej miesięcznych odsłon wszystkich stron (według danych Quantcast WordPress ma ok. 500 mln odwiedzających i 1,4 mld odsłon miesięcznie; Tumblr odpowiednio 50 mln i 3 mld).
W Tumblr pracuje obecnie 16 osób. David Karp, założyciel serwisu, zaskoczony ogromną popularnością swojego projektu poinformował niedawno, że wraz z otwarciem nowego oddziału w Nowym Jorku liczba pracowników wzrośnie o kolejne kilka lub kilkanaście.
Do tej pory serwisowi udało się pozyskać 10 mln dolarów. Z ostatnią rundą finansowania dysponuje więc łącznie ponad 40 mln dolarów. Czy to wystarczy by uniknąć awarii podobnych do tej z początku grudnia?
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.