Przed ogłoszeniem miliardowego przejęcia przez Facebooka, twórcy Instagram mieli dogadać się z Twitterem. A to może oznaczać duże problemy dla serwisu fotograficznego.
Przypomnijmy: w kwietniu Facebook wyłożył 1 mld dolarów na zakup zdjęciowej aplikacji Instagram. O tak wartościowej transakcji pisaliśmy także w kontekście internetowej bańki.
New York Times donosi teraz, że twórcy Instagram zanim sprzedali swój serwis Facebookowi, mieli dogadać się z Twitterem. Kwota sprzedaży miała być jednak niższa – 525 mln dolarów. Kevin Systrom, szef Instagram, miał odwołać ustną umowę. Być może w dużej mierze to tłumaczy ostatnią niechęć obu serwisów.
Problem może być jednak poważniejszy. Systrom wielokrotnie przekonywał, że oferta Facebooka była jedyną, jaką otrzymał. Jeśli kwestia umowy z Twitterem się potwierdzi – wszystkie strony odmawiają komentarza w tej sprawie – oznaczać to może spore problemy dla Instragram. Inwestorzy serwisu mogą odnieść wrażenie, że nie do końca działano w ich najlepszym interesie, nie dając Twitterowi szansy na złożenie kontroferty. Czy transakcja zostanie zakwestionowana i strony sporu spotkają się w sądzie? Będziemy o tym informować.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.