Twój Wybór Twoja Muza – Pepsi w WP

Opublikowano: 14 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

’Twój Wybór Twoja Muza' pod tym hasłem ruszyła wielka nowatorska akcja organizowana przez Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. Kampania została wykreowana z myślą o młodych ludziach, poszukujących wciąż świeżych, niestandardowych rozwiązań, tematycznie powiązana jest z kluczową częscią ich życia – MUZYKĄ. Akcja potrwa do końca września 2005 r. Partnerem akcji jest portal Wirtualna Polska.

Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Pepsi oraz zwiększenie sprzedaży siedmiu flagowych brandów firmy, które uczestniczą w tej akcji promocyjnej. Oprócz wszystkich smaków Pepsi, czyli tradycyjnej Pepsi, Pepsi Twist, Pepsi Light i Pepsi Max są to Mountain Dew, Mirinda Pomarańczowa i 7UP. Konsumenci, którzy podczas trwania promocji zakupią przynajmniej jeden z oryginalnych produktów z promocyjną nakrętką są zaproszeni do sklepu muzycznego Pepsi na stronę www.pepsi.pl, gdzie czeka na nich wiele interesujących nagród.

Aby wziąć udział w grze, po zakupieniu produktu należy zarejestrować się na stronie promocja.pepsi.pl i założyć swoje prywatne konto. Jest ono swego rodzaju 'kontem oszczędnościowym' lub po prostu wirtualną portmonetką, w której można zbierać wirtualną walutę, za którą można kupić różne nagrody lub brać udział w aukcjach internetowych na serwisie. Walutą obowiązującą na serwisie są bonusy uzyskanie z kodów spod żółtych, promocyjnych nakrętek produktów wymienionych wyżej marek (1 kod to 100 Pepsi bonusów).

Wszyscy fani muzyki mogą pobierać legalne pliki muzyczne on-line. Łącznie użytkownicy mają do dyspozycji ponad 200,000 utworów o łącznej długości ponad miliona minut. Ściągnięte pliki można odtwarzać na komputerze, przesyłać na urządzenia przenośne, a także tworzyć z nich składanki i wypalać na płyty CD.

’Aukcje, muza on-line, dzwonki za kody dają możliwość wyboru preferowanej opcji wzięcia udziału w grze oraz wyboru nagrody, a tym samym dopasowania się do indywidualnych upodobań. To właśnie – wolność wyboru – cenią dziś młodzi ludzie, czyli nasza grupa docelowa.' – mówi Katarzyna Nawrocka, Senior Brand Manager Pepsi-Cola General Bottlers Poland. 'Zbieranie wielu nakrętek w celu otrzymania drobnej nagrody, a nawet loterie o niewielkim prawdopobobieństwie wygranej to dziś już przeszłość, szczególnie wśród młodych ludzi. Ważne jest, aby odbiór nagrody był od razu i najlepiej, aby te nagrody były do wyboru wśród wielu opcji. To właśnie oferujemy w naszej akcji promocyjnej. Jej uczestnik wymienia kody spod nakrętek od razu na wirtualne bonusy. Ponadto projekt został opracowany tak, aby dawał możliwość uczestnictwa w programie także tym, którzy są na wakacjach i nie mają dostępu do Internetu – mogą za to komunikować się przy pomocy telefonu komórkowego. 'Twój wybór. Twoja muza.' to także wiele różnych opcji nagród, a przede wszystkim super gra, do której wszystkich zapraszamy – sami decydujecie, co jest grane' – dodaje Katarzyna Nawrocka.

Promocja 'Twój Wybór Twoja Muza' jest wspierana kampanią w mediach. Od czerwca spoty reklamowe emitowane będą w telewizji TVN oraz Polsat. W obrębie portalu wp.pl przez cały czas trwania akcji realizowana jest duża kampania reklamowa. Pepsi jest ponadto w całym okresie trwania akcji wyłącznym sponsorem sekcji muzyka.wp.pl. Na poziomie sklepów akcja wspierana jest materiałami POS.

http://www.pepsi.wp.pl

Sylwester KozakTwój Wybór Twoja Muza – Pepsi w WP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.