Branża nieruchomości w internecie jest bardzo aktywna – mamy wiele serwisów oferujących pomoc w transakcjach, wielu developerów czy serwisy ogłoszeniowe. Czy na rynku wtórnym możemy znaleźć jeszcze ciekawe domeny w tym segmencie?
Tradycyjnie, w cyklu Ciekawe Domeny, przeglądamy giełdy domen Aftermarket.pl i Premium.pl – jeśli zainteresuje Was jakaś wskazana przez nazwa zapraszamy do tych serwisów.
Okazuje się, że bardzo trudno znaleźć ciekawą domenę w tej kategorii – dobrą cechą jest to, że wielu sprzedawców podaje oczekiwaną cenę sprzedaży. Co jednak z jakością? Udało nam się znaleźć kilka ciekawych nazw – jedną z droższych jest twojabudowa.pl (17 300 zł) i to w naszej ocenie jest najciekawsza domena. Nazwa idealnie pasuje do serwisów skupiających osoby, które zdecydowały się na budowanie własnego domu i poszukują porad. Dość podobną domeną jest zbudujemy.pl, którą możemy kupić za 6 300 zł.
Ciekawą i bardzo klarowną pod kątem produktowym jest domena domygoralskie.pl, sprzedający wystawił ją w cenie 16 800 zł. Podobną domenę – domkiletnie.pl – możemy nabyć już za 11 000 zł.
Znaleźliśmy też jedną nazwę nawiązującą do centrum handlowego Riviera w Gdyni – rivieragdynia.pl. Sprzedający oczekuje 50 tys. zł za przekazanie praw do tej nazwy. Dużo?
W segmencie domen tanśzych – do 200 zł – nie znaleźliśmy żadnej ciekawej propozycji.
Osobom szukującym ciekawej nazwy w kategorii nieruchomości pozostaje życzyć powodzenia w zakupach.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...