Przyszłość Delicious rysuje się w nieco jaśniejszych barwach. Firma Yahoo sprzedała projekt założycielom YouTube, którzy włączą go do swojej nowej firmy o nazwie AVOS.
Chad Hurley oraz Steve Chen stali się nowymi właścicielami Delicious. Zapowiadają, że dane użytkowników będą zachowane, a nowy zespół serwisu ma dodawać kolejne funkcje i dbać o jego dalszy rozwój. Yahoo sugeruje natomiast by użytkownicy zalogowali się na swoje konta i zgodzili się na przeniesienie zakładek do nowego właściciela. Transfer ma zakończyć się w lipcu.
O sprzedaży Delicious mówi się od połowy grudnia ubiegłego roku, kiedy to dotychczasowy właściciel serwisu, Yahoo, przedstawił plany reorganizacji. Jednym z elementów nowej strategii było zaprzestanie rozwijania serwisu do kolekcjonowania internetowych zakładek.
Yahoo kupiło Delicious pod koniec 2005 roku za ok. 10-15 mln dolarów. Szczegóły finansowe zakupu przez AVOS nie zostały podane. W połowie marca pojawiły się jednak głosy, że Yahoo jest gotowa sprzedać projekt nawet za milion dolarów.
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!