Wirtualna Polska (wp.pl) i EBROKER (ebroker.pl) podpisały umowę o współpracy. Na jej mocy użytkownicy WP.pl zyskują możliwość zakupu oraz błyskawicznego porównywania cen i zakresów ochrony popularnych ubezpieczeń, oferowanych przez jedenaście towarzystw ubezpieczeniowych. Dotychczasową ofertę ubezpieczeniową portalu, prezentowaną na stronach serwisu Ubezpieczenia.wp.pl uzupełnią ponadto profesjonalne, interaktywne narzędzia doradcze i fachowe porady opracowane przez ebroker.pl.
„Szeroka gama usług portalu jest systematycznie uzupełniana o coraz to nowe rozwiązania biznesowe oferowane przez naszych partnerów. – mówi Adam Kozielewicz, Kierownik Działu Serwisów Biznesowych WP. – Udostępniając liczne kalkulatory, porównania ofert oraz zapewniając natychmiastowy dostęp do bogatej oferty produktów, od teraz również w obszarze ubezpieczeń, pomagamy użytkownikom w podejmowaniu najbardziej trafnych decyzji finansowych.” – dodaje.
Połączenie oferty ubezpieczeniowej ebroker.pl oraz popularności WP służyć ma także zwiększenia wolumenu sprzedawanych polis. „Liczymy na to, że dzięki współpracy z Wirtualną Polską znacząco wzrośnie liczba umów ubezpieczeniowych zawieranych za naszym pośrednictwem”. – ocenia Marek Wyszkowski, Dyrektor ds. Marketingu ebroker.pl.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.