Firma Ubisoft udostępniła na Facebooku bezpłatną wersję popularnej gry Tony Clancy’s Ghost Recon. Opublikowanie „społecznościowej” wersji ma bezpośredni związek z premierą gry dla konsol Xbox 360 oraz PlayStation 3.
Niewielu wydawców odważyło się wydać grę dla prawdziwych fanów tego typu rozrywki na Facebooku przede wszystkim ze względu na ograniczenia techniczne.
Do tej pory jedynie takim firmom jak Kabam i Kixeye udało się pozyskać nielicznych wiernych fanów swoich produkcji. Teraz Ubisoft wkracza na rynek facebookowy ze swoim Ghost Recon Commander, który jest równolegle wprowadzany wraz z oficjalną wersją najnowszej odsłony gry z serii Tom Clancy, która pojawiła się na konsolach Xbox 360 oraz PlayStation 3.
Wersja facebookowa produkcji Ubisoftu przyciąga oferowaną możliwością rozgrywek multiplayer, która jest podobna do oficjalnej wersji i zarazem potrafi wciągnąć mało zaangażowanego użytkownika Facebooka.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wXWRaIym6AY#!
„Społecznościowa” odsłona gry zawiera w sobie większość elementów z pełnej wersji, ale z pewnością nie będzie mogła konkurować ze sprzętowymi możliwościami Xboxa czy PlayStation.
Gra jest darmowa i istnieje możliwość opłacenia dodatkowych funkcjonalności za pomocą kredytów Facebooka.
źródło: All Things D
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.