Firma Ubisoft udostępniła na Facebooku bezpłatną wersję popularnej gry Tony Clancy’s Ghost Recon. Opublikowanie „społecznościowej” wersji ma bezpośredni związek z premierą gry dla konsol Xbox 360 oraz PlayStation 3.
Niewielu wydawców odważyło się wydać grę dla prawdziwych fanów tego typu rozrywki na Facebooku przede wszystkim ze względu na ograniczenia techniczne.
Do tej pory jedynie takim firmom jak Kabam i Kixeye udało się pozyskać nielicznych wiernych fanów swoich produkcji. Teraz Ubisoft wkracza na rynek facebookowy ze swoim Ghost Recon Commander, który jest równolegle wprowadzany wraz z oficjalną wersją najnowszej odsłony gry z serii Tom Clancy, która pojawiła się na konsolach Xbox 360 oraz PlayStation 3.
Wersja facebookowa produkcji Ubisoftu przyciąga oferowaną możliwością rozgrywek multiplayer, która jest podobna do oficjalnej wersji i zarazem potrafi wciągnąć mało zaangażowanego użytkownika Facebooka.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wXWRaIym6AY#!
„Społecznościowa” odsłona gry zawiera w sobie większość elementów z pełnej wersji, ale z pewnością nie będzie mogła konkurować ze sprzętowymi możliwościami Xboxa czy PlayStation.
Gra jest darmowa i istnieje możliwość opłacenia dodatkowych funkcjonalności za pomocą kredytów Facebooka.
źródło: All Things D
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...