Coca-Cola uruchomiła serwis społecznościowy UdaSie.pl. Łączy on cechy znanych formatów internetowych, takich jak blog i forum dyskusyjne.
Tworzony w całości przez użytkowników (ideologia WEB 2.0) niczym magazyn pomysłów gromadzi jak zapewniają twórcy hektolitry pozytywnej energii.
Coca – Cola występuje w tym projekcie jako gospodarz serwisu, stwarzający możliwości do spotykania się ludzi w obrębie podobnych zainteresowań. Formuła serwisu oddaje charakter marki Coca- Cola, która chce być blisko swoich konsumentów. UdaSie.pl, zgodnie z filozofią kampanii „Witaj po radosnej stronie życia. Coca- Cola.”, której jest elementem, ma inspirować do szukania własnej drogi w znajdowaniu szczęścia.
Społeczność serwisu powstaje według zasad – kategoriami w tym serwisie są zainteresowania, plany, marzenia i sukcesy. Wystarczy wpisać marzenie, by znaleźć się w gronie osób, dla których jest ona tak samo ważne. W swoim niedługim życiu serwis zarejestrował już ponad 100. 000 użytkowników, a liczba wykreowanych tematów przekroczyła 1000!
Wspólnie można nie tylko marzyć, lecz także wspierać się w dążeniu do spełniania tych marzeń. Lot balonem, Randka z Madonną, lub wakacje w Senegalu. Zostać gwiazdą, robić wspaniałe zdjęcia lub podróżować po świece. Marzenia nie znają granic i podobnie jest z UdaSie.pl – jego możliwości kreacyjne są nieograniczone – mówi Mikołaj Ciaś, Brand Manager marki Coca Cola w Polsce – a jego funkcje są dynamicznie rozbudowywane.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.