UdaSie z Coca-Cola

Coca-Cola uruchomiła serwis społecznościowy UdaSie.pl. Łączy on cechy znanych formatów internetowych, takich jak blog i forum dyskusyjne.
Tworzony w całości przez użytkowników (ideologia WEB 2.0) niczym magazyn pomysłów gromadzi jak zapewniają twórcy hektolitry pozytywnej energii.

Coca – Cola występuje w tym projekcie jako gospodarz serwisu, stwarzający możliwości do spotykania się ludzi w obrębie podobnych zainteresowań. Formuła serwisu oddaje charakter marki Coca- Cola, która chce być blisko swoich konsumentów. UdaSie.pl, zgodnie z filozofią kampanii „Witaj po radosnej stronie życia. Coca- Cola.”, której jest elementem, ma inspirować do szukania własnej drogi w znajdowaniu szczęścia.

Społeczność serwisu  powstaje według zasad – kategoriami w tym  serwisie są zainteresowania, plany, marzenia i sukcesy. Wystarczy wpisać marzenie, by znaleźć się w gronie osób, dla których jest ona tak samo ważne. W swoim niedługim życiu serwis zarejestrował już ponad 100. 000 użytkowników, a liczba wykreowanych tematów przekroczyła 1000!

Wspólnie można nie tylko marzyć, lecz także wspierać się w dążeniu do spełniania tych marzeń. Lot balonem, Randka z Madonną, lub wakacje w Senegalu.  Zostać gwiazdą, robić wspaniałe zdjęcia lub podróżować po świece. Marzenia nie znają granic i podobnie jest z UdaSie.pl – jego możliwości kreacyjne są nieograniczone – mówi Mikołaj Ciaś, Brand Manager marki Coca Cola w Polsce – a jego funkcje są dynamicznie  rozbudowywane.

www.udasie.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top