6 września ruszyła kampania wizerunkowa firmy Novem. Pod hasłem „Umów się z Novem na kawę” firma zachęca do zapoznania się z ofertą oraz prezentuje korzyści wynikające z reklamy efektywnościowej. Działania są prowadzone w internecie.
Kampania „Umów się z Novem na kawę” adresowana jest do pracowników działów marketingu i domów mediowych odpowiedzialnych za planowanie mediów i budżetów reklamowych oraz osób zajmujących się promocją w internecie. Jej celem jest umocnienie wizerunku Novem jako eksperta rynku reklamy efektywnościowej w Polsce. Motywem przewodnim kampanii jest spotkanie przy kawie. Działania reklamowe uzupełni akcja ambientowa, skierowana bezpośrednio do marketerów, która ma zachęcić do spotkania z przedstawicielem firmy Novem i dyskusji.
„Nasza kampania ma zainicjować dyskusję na temat wykorzystania reklamy efektywnościowej przez różne branże. Podczas spotkań chcemy zwrócić uwagę na wiele sposobów prowadzenia kampanii w internecie i pokazać im możliwości jakie daje reklama w modelach efektywnościowych.” – powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem.
Kampania wizerunkowa Novem potrwa do końca września. Akcja prowadzona jest w internecie z wykorzystaniem formatów display, rectangle i linków tekstowych kierujących na specjalnie przygotowaną stronę www.novem.pl/kampania.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.