Umów się z Novem na kawę

6 września ruszyła kampania wizerunkowa firmy Novem. Pod hasłem  „Umów się z Novem na kawę” firma zachęca do zapoznania się z ofertą oraz prezentuje korzyści wynikające z reklamy efektywnościowej. Działania są prowadzone w internecie.

Kampania „Umów się z Novem na kawę” adresowana jest do pracowników działów marketingu i domów mediowych odpowiedzialnych za planowanie mediów i budżetów reklamowych oraz osób zajmujących się promocją w internecie. Jej celem jest umocnienie wizerunku Novem jako eksperta rynku reklamy efektywnościowej w Polsce. Motywem przewodnim kampanii jest spotkanie przy kawie. Działania reklamowe uzupełni akcja ambientowa, skierowana bezpośrednio do marketerów, która ma zachęcić do spotkania z przedstawicielem firmy Novem i dyskusji.

„Nasza kampania ma zainicjować dyskusję na temat wykorzystania reklamy efektywnościowej  przez różne branże. Podczas spotkań chcemy zwrócić uwagę na wiele sposobów prowadzenia kampanii w internecie i pokazać im możliwości jakie daje reklama w modelach efektywnościowych.” – powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem.

Kampania wizerunkowa Novem potrwa do końca września. Akcja prowadzona jest w internecie z wykorzystaniem formatów display, rectangle i linków tekstowych kierujących na specjalnie przygotowaną stronę www.novem.pl/kampania.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry