Umów się z Novem na kawę

Opublikowano: 7 września 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

6 września ruszyła kampania wizerunkowa firmy Novem. Pod hasłem  „Umów się z Novem na kawę” firma zachęca do zapoznania się z ofertą oraz prezentuje korzyści wynikające z reklamy efektywnościowej. Działania są prowadzone w internecie.

Kampania „Umów się z Novem na kawę” adresowana jest do pracowników działów marketingu i domów mediowych odpowiedzialnych za planowanie mediów i budżetów reklamowych oraz osób zajmujących się promocją w internecie. Jej celem jest umocnienie wizerunku Novem jako eksperta rynku reklamy efektywnościowej w Polsce. Motywem przewodnim kampanii jest spotkanie przy kawie. Działania reklamowe uzupełni akcja ambientowa, skierowana bezpośrednio do marketerów, która ma zachęcić do spotkania z przedstawicielem firmy Novem i dyskusji.

„Nasza kampania ma zainicjować dyskusję na temat wykorzystania reklamy efektywnościowej  przez różne branże. Podczas spotkań chcemy zwrócić uwagę na wiele sposobów prowadzenia kampanii w internecie i pokazać im możliwości jakie daje reklama w modelach efektywnościowych.” – powiedział Jacek Pasławski, prezes zarządu Novem.

Kampania wizerunkowa Novem potrwa do końca września. Akcja prowadzona jest w internecie z wykorzystaniem formatów display, rectangle i linków tekstowych kierujących na specjalnie przygotowaną stronę www.novem.pl/kampania.

Hanna LaskowskaUmów się z Novem na kawę

Podziel się!

O autorze

hania