Urodzinowa oferta FreecoNet

Pakiet usług dodanych z syntezatorem mowy ludzkiej IVONA – to prezent od FreecoNet dla użytkowników platformy z okazji pierwszych urodzin.
Jedną z najciekawszych nowych usług dodanych FreecoNet jest rozbudowany IVR (system automatycznej informacji głosowej). Dzięki niemu, tworzenie komunikatów odsłuchiwanych np. przez osoby dzwoniące do firmy jeszcze nigdy nie było tak proste. Do tej pory, na platformach, które oferują takie usługi, konieczne było znalezienie osoby z radiowym głosem, nagranie komunikatów w specjalnym studiu, a następnie wgranie ich do systemu w odpowiednim formacie. Teraz cała procedura odbywa się w jednym miejscu – panelu użytkownika FreecoNet. Wystarczy jedynie wpisać pożądany komunikat, który zostanie przetworzony przez syntezator mowy IVONA. Dostępna jest cała gama lektorów, czytających komunikaty w językach polskim, angielskim i rumuńskim, głosami męskimi bądź żeńskimi. Już niedługo dostępnych ma być 16 różnych głosów.

Rozwiązania IVR mają szerokie zastosowania – przede wszystkim w firmach sektora MSP, ale też w rozbudowanych działach Call Contact Center. Pozwalają one na stworzenie własnego systemu automatycznych powitań, przekierowań połączeń i innych komunikatów udzielanych telefonicznie, w zależności od preferencji i zapotrzebowań firmy. System IVR z syntezatorem mowy IVONA, umożliwia łatwe i szybkie tworzenie takich komunikatów i zarządzanie nimi z panelu użytkownika FreecoNet. Rozbudowany IVR z syntezatorem mowy można przez pierwszy miesiąc testować za darmo. O usłudze IVR we FreecoNet i dostępnych modułach można się dowiedzieć dzwoniąc na numer (58) 73 11 999 (bezpłatnie z telefonów FreecoNet, dla pozostałych – wg stawek połączeń stacjonarnych).

W najbliższych dniach w ofercie FreecoNet pojawią się także inne usługi (m.in. Dial-In i Callback), a kolejne (m.in. Fax2Email i Print2Fax) będą dostępne pod koniec września. Pakiet usług dodanych uzupełniają już działające: transfer połączeń, przekierowywanie połączeń, połączenia konferencyjne, rozmowy wideo, blokada połączeń wychodzących, automatyczny wybór najtańszego operatora, billing on-line, eksport billingu do pliku, dzwonienie po loginach wewnątrz FreecoNet i do innych operatorów VoIP.

„Uruchomienie usług dodanych zamyka pierwszy rok istnienia FreecoNet. Był to rok wytężonej, ale niezwykle owocnej pracy. Wprowadziliśmy na rynek dwa unikatowe w skali świata rozwiązania – możliwość darmowych rozmów pomiędzy abonentami różnych operatorów i stworzyliśmy warunki do idealnej konkurencji operatorów telekomunikacyjnych, w postaci usługi TelArena. Wkroczyliśmy też do komórek, umożliwiając dzwonienie z telefonów komórkowych za pomocą FreecoNet. Doceniają nas użytkownicy, których liczba systematycznie rośnie, a także eksperci, przyznając nam liczne nagrody za innowacyjność. Kolejny rok dla FreecoNet będzie na pewno nie mniej intensywny w rozwoju platformy, bo planujemy m.in. wkroczyć z FreecoNet na rynki zagraniczne” – podsumowuje pierwszy rok FreecoNet jej twórca, Krzysztof Malicki, Prezes Zarządu Datera SA.

FreecoNet oficjalnie zadebiutował na rynku rok temu – 18.09.2006. Początkowo zapewniał jedynie możliwość darmowych połączeń pomiędzy numerami telefonów zarejestrowanymi na platformie. W lutym bieżącego roku ofertę FreecoNet uzupełniła TelArena. Operatorzy obecni na TelArenie (Crowley, Deutsche Telekom, EuroTelekom, GTS Energis, Netia) walczą o każde połączenie na numery niezarejestrowane we FreecoNet. Zawsze wygrywa ten, który zaoferuje najniższą stawkę w danym kierunku. Przynależność do FreecoNet jest przez pierwsze 3 miesiące darmowa, a potem kosztuje 1,95 zł brutto na miesiąc.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top