Program społeczny Podziel się Posiłkiem zaistniał na Facebooku. Dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji użytkownicy serwisu mogą za pośrednictwem Danone`a ufundować aż 10 tys. posiłków dla niedożywionych dzieci. Każdy, kto dołączy do aplikacji otrzyma jeden wirtualny talerzyk. Talerzyki będą na bieżąco sumowane i przeliczane na posiłki wg wzoru: 2 wirtualne talerzyki = 1 realny posiłek.
Jak mówi Przemek Pohrybieniuk, członek zarządu i dyrektor ds. relacji zewnętrznych i zrównoważonego rozwoju Danone, który zainicjował program Podziel się Posiłkiem – „Wybraliśmy Facebook ze względu na jego olbrzymi potencjał i zaangażowanie użytkowników, którzy zawsze chętnie wspierają wszelkie akcje społeczne. A my chcemy angażować ludzi do czynienia dobra. Będziemy ich „nagradzać” fundując posiłki w świecie rzeczywistym – i to po bardzo dobrym kursie wymiany: 2 osoby na Facebooku generują jeden posiłek w realu. My gwarantujemy, że ufundujemy do 10 tysięcy posiłków w zależności od tego jak wiele osób przyłączy się do aplikacji do 31 października. Zapraszamy wszystkich! Nasz sukces przełoży się na jeszcze więcej uśmiechów dzieci.”
Podziel się Posiłkiem to program społeczny zainicjowany w 2003 roku przez Danone`a, by walczyć z niedożywieniem dzieci w Polsce. Współorganizatorem przedsięwzięcia jest Fundacja POLSAT, Partnerem Strategicznym są Banki Żywności.
Za wykonanie i obsługę aplikacji „Podziel się posiłkiem” odpowiedzialna jest Agencja interaktywna Trendmaker z Krakowa.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.