Pół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy video V2Media rozpoczyna działalność w Rosji.
Biuro rosyjskie jest drugim po polskim oddziałem sieci. V2Media współpracuje w Rosji z kilkunastoma witrynami, m.in. stroną agencji informacyjnej Interfax.ru, serwisami wydawnictwa Conde Nast – GQ.ru, Vogue.ru, Glamour.ru, czy informacyjną siecią społecznościową Newsland.ru. Trwają także testy na witrynach MSN. Obecny zasięg sieci V2Media w Rosji to ponad milion internautów.
„Stworzenie odrębnej struktury specjalizującej się w działaniach z zakresu video online okazało się trafionym pomysłem. Oferta V2Media cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony największych graczy na rynku. W ciągu kilku miesięcy pozyskaliśmy kilkunastu Klientów, jak Samsung, General Motors, Adidas, Forum Film, czy MARS Polska, dla których zrealizowaliśmy już ponad 20 kampanii” – mówi Marcin Olszewski, Managing Director polskiego oddziału sieci V2Media. „Sukcesem okazała się również wprowadzona przez nas forma reklamowa Expand Vstitiala, która jest uwzględniana w większości realizowanych przez nas mediaplanów. Czas na ekspansję międzynarodową. Pierwszym rynkiem gdzie startujemy jest Rosja” – dodaje Marcin Olszewski.
„Reklama video w rosyjskim Internecie należy do rzadkości. Dotychczas spotykanymi formami były prawie wyłącznie pre-rolle, bardzo rzadko banery z częścią video. Jako V2Media chcemy pobudzić i rozwinąć działania rynku w tej dziedzinie” – mówi Alexander Mashkov, zarządzający V2Media w Rosji. „Klienci podchodzą do naszej oferty z dużym zainteresowaniem. Rozpoczęliśmy już pierwszą kampanię testową Skody na witrynach informacyjnych i kobiecych i na tym nie koniec. Z powodu kryzysu wielu rosyjskich reklamodawców szuka alternatywnych i tańszych w stosunku do telewizji metod dotarcia do odbiorców. Video online jest dla nich idealnym rozwiązaniem” – dodaje Alexander Mashkov.
Formami reklamowymi dostępnymi na rosyjskim rynku są Vstitial, czyli połączenie spotu telewizyjnego w wysokiej rozdzielczości ze standardami reklamy internetowej oraz mniej inwazyjny Expand Vstitial. Format ten przypomina VideoBrandMark, jednak po najechaniu na niego kursorem kreacja rozszerza się na cały ekran emitując reklamę. W rosyjskiej ofercie sieci znajduje się także tradycyjna reklama pre-roll lub post-roll.
„Vstitial umożliwia rosyjskim reklamodawcom przeprowadzenie efektownych kampanii internetowych, które dotąd nie były możliwe do realizacji” – mówi Alexander Mashkov. „Zauważają oni potrzebę wyróżnienia przekazu spośród wielu podobnych banerów reklamowych, na przykład w postaci dynamicznej kreacji video. Jednak wśród rosyjskich serwisów video znajdują się głównie strony z treściami tworzonymi przez internautów – duża część umieszczanych tu materiałów przeznaczona jest dla pełnoletnich odbiorców. Reklamodawcy nie chcą eksponować swojej marki w pobliżu tego typu treści. Tymczasem pokazywany na warstwie Vstitial może być emitowany na serwisach nie zawierających żadnego kontentu video!” – podsumowuje.
Technologię emisji i raportowania kampanii video dla V2Media Rosja dostarcza BBelements.
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.