Pół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy video V2Media rozpoczyna działalność w Rosji.
Biuro rosyjskie jest drugim po polskim oddziałem sieci. V2Media współpracuje w Rosji z kilkunastoma witrynami, m.in. stroną agencji informacyjnej Interfax.ru, serwisami wydawnictwa Conde Nast – GQ.ru, Vogue.ru, Glamour.ru, czy informacyjną siecią społecznościową Newsland.ru. Trwają także testy na witrynach MSN. Obecny zasięg sieci V2Media w Rosji to ponad milion internautów.
„Stworzenie odrębnej struktury specjalizującej się w działaniach z zakresu video online okazało się trafionym pomysłem. Oferta V2Media cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony największych graczy na rynku. W ciągu kilku miesięcy pozyskaliśmy kilkunastu Klientów, jak Samsung, General Motors, Adidas, Forum Film, czy MARS Polska, dla których zrealizowaliśmy już ponad 20 kampanii” – mówi Marcin Olszewski, Managing Director polskiego oddziału sieci V2Media. „Sukcesem okazała się również wprowadzona przez nas forma reklamowa Expand Vstitiala, która jest uwzględniana w większości realizowanych przez nas mediaplanów. Czas na ekspansję międzynarodową. Pierwszym rynkiem gdzie startujemy jest Rosja” – dodaje Marcin Olszewski.
„Reklama video w rosyjskim Internecie należy do rzadkości. Dotychczas spotykanymi formami były prawie wyłącznie pre-rolle, bardzo rzadko banery z częścią video. Jako V2Media chcemy pobudzić i rozwinąć działania rynku w tej dziedzinie” – mówi Alexander Mashkov, zarządzający V2Media w Rosji. „Klienci podchodzą do naszej oferty z dużym zainteresowaniem. Rozpoczęliśmy już pierwszą kampanię testową Skody na witrynach informacyjnych i kobiecych i na tym nie koniec. Z powodu kryzysu wielu rosyjskich reklamodawców szuka alternatywnych i tańszych w stosunku do telewizji metod dotarcia do odbiorców. Video online jest dla nich idealnym rozwiązaniem” – dodaje Alexander Mashkov.
Formami reklamowymi dostępnymi na rosyjskim rynku są Vstitial, czyli połączenie spotu telewizyjnego w wysokiej rozdzielczości ze standardami reklamy internetowej oraz mniej inwazyjny Expand Vstitial. Format ten przypomina VideoBrandMark, jednak po najechaniu na niego kursorem kreacja rozszerza się na cały ekran emitując reklamę. W rosyjskiej ofercie sieci znajduje się także tradycyjna reklama pre-roll lub post-roll.
„Vstitial umożliwia rosyjskim reklamodawcom przeprowadzenie efektownych kampanii internetowych, które dotąd nie były możliwe do realizacji” – mówi Alexander Mashkov. „Zauważają oni potrzebę wyróżnienia przekazu spośród wielu podobnych banerów reklamowych, na przykład w postaci dynamicznej kreacji video. Jednak wśród rosyjskich serwisów video znajdują się głównie strony z treściami tworzonymi przez internautów – duża część umieszczanych tu materiałów przeznaczona jest dla pełnoletnich odbiorców. Reklamodawcy nie chcą eksponować swojej marki w pobliżu tego typu treści. Tymczasem pokazywany na warstwie Vstitial może być emitowany na serwisach nie zawierających żadnego kontentu video!” – podsumowuje.
Technologię emisji i raportowania kampanii video dla V2Media Rosja dostarcza BBelements.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.