Pół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy video V2Media rozpoczyna działalność w Rosji.
Biuro rosyjskie jest drugim po polskim oddziałem sieci. V2Media współpracuje w Rosji z kilkunastoma witrynami, m.in. stroną agencji informacyjnej Interfax.ru, serwisami wydawnictwa Conde Nast – GQ.ru, Vogue.ru, Glamour.ru, czy informacyjną siecią społecznościową Newsland.ru. Trwają także testy na witrynach MSN. Obecny zasięg sieci V2Media w Rosji to ponad milion internautów.
„Stworzenie odrębnej struktury specjalizującej się w działaniach z zakresu video online okazało się trafionym pomysłem. Oferta V2Media cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony największych graczy na rynku. W ciągu kilku miesięcy pozyskaliśmy kilkunastu Klientów, jak Samsung, General Motors, Adidas, Forum Film, czy MARS Polska, dla których zrealizowaliśmy już ponad 20 kampanii” – mówi Marcin Olszewski, Managing Director polskiego oddziału sieci V2Media. „Sukcesem okazała się również wprowadzona przez nas forma reklamowa Expand Vstitiala, która jest uwzględniana w większości realizowanych przez nas mediaplanów. Czas na ekspansję międzynarodową. Pierwszym rynkiem gdzie startujemy jest Rosja” – dodaje Marcin Olszewski.
„Reklama video w rosyjskim Internecie należy do rzadkości. Dotychczas spotykanymi formami były prawie wyłącznie pre-rolle, bardzo rzadko banery z częścią video. Jako V2Media chcemy pobudzić i rozwinąć działania rynku w tej dziedzinie” – mówi Alexander Mashkov, zarządzający V2Media w Rosji. „Klienci podchodzą do naszej oferty z dużym zainteresowaniem. Rozpoczęliśmy już pierwszą kampanię testową Skody na witrynach informacyjnych i kobiecych i na tym nie koniec. Z powodu kryzysu wielu rosyjskich reklamodawców szuka alternatywnych i tańszych w stosunku do telewizji metod dotarcia do odbiorców. Video online jest dla nich idealnym rozwiązaniem” – dodaje Alexander Mashkov.
Formami reklamowymi dostępnymi na rosyjskim rynku są Vstitial, czyli połączenie spotu telewizyjnego w wysokiej rozdzielczości ze standardami reklamy internetowej oraz mniej inwazyjny Expand Vstitial. Format ten przypomina VideoBrandMark, jednak po najechaniu na niego kursorem kreacja rozszerza się na cały ekran emitując reklamę. W rosyjskiej ofercie sieci znajduje się także tradycyjna reklama pre-roll lub post-roll.
„Vstitial umożliwia rosyjskim reklamodawcom przeprowadzenie efektownych kampanii internetowych, które dotąd nie były możliwe do realizacji” – mówi Alexander Mashkov. „Zauważają oni potrzebę wyróżnienia przekazu spośród wielu podobnych banerów reklamowych, na przykład w postaci dynamicznej kreacji video. Jednak wśród rosyjskich serwisów video znajdują się głównie strony z treściami tworzonymi przez internautów – duża część umieszczanych tu materiałów przeznaczona jest dla pełnoletnich odbiorców. Reklamodawcy nie chcą eksponować swojej marki w pobliżu tego typu treści. Tymczasem pokazywany na warstwie Vstitial może być emitowany na serwisach nie zawierających żadnego kontentu video!” – podsumowuje.
Technologię emisji i raportowania kampanii video dla V2Media Rosja dostarcza BBelements.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.