Portal INTERIA.PL uruchomił grę „Wirtualne zakupy”. Konkurs jest elementem szerszej kampanii promocyjnej Visa, prowadzonej pod wspólnym hasłem „Visa – Świat jest Twój”.
„Wirtualne zakupy” to interaktywna gra o formule zaprojektowanej specjalnie do realizacji głównego celu kampanii – promowania idei płacenia kartami Visa za wszelkie dokonywane przez jej posiadacza zakupy. W każdej edycji konkursu uczestnik otrzymuje wirtualną kartę Visa z wkładem, którego nie może przekroczyć, za pomocą której dokonuje zakupów w kolejnych sklepach. Równocześnie, prawidłowe odpowiedzi udzielane przez uczestników na pojawiające się w konkursie pytania są premiowane zwiększeniem limitu na wirtualnej karcie Visa, którą uczestnik posługuje się w konkursie, zwiększając tym samym szanse wygranej.
Kolejną edycję wygrywa ten, kto zakupi największą liczbę produktów. Wyboru towarów dokonywać można jednakże tylko kierując się intuicją, gdyż w wirtualnych sklepach brak jest cen przy produktach znajdujących się w ofercie sklepu. W każdej z 5 tygodniowych edycji gry do wygrania są karty Visa Electron prepaid z wkładami 1 tys. zł oraz 500 zł.
„Wirtualne zakupy” są elementem szeroko zakrojonej kampanii, którą Visa rozpoczęła 18 kwietnia br. Działania promocyjne obejmują kampanie reklamowe w Internecie, prasie, radio i telewizji, konkurs dla słuchaczy RMF FM, loterię promocyjną „Visa zabiera Cię na zakupy” zorganizowaną wspólnie przez Visa i 22 banki członkowskie w Polsce oraz akcje promocyjne organizowane indywidualnie przez największych polskich wydawców kart Visa. Visa International wraz z bankami członkowskimi stawia sobie za cel przekroczenie w 2005 r. 35-procentowego udziału płatności za towary i usługi w łącznej liczbie operacji dokonywanych polskimi kartami Visa.
http://konkursvisa.interia.pl/
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.