Portal INTERIA.PL uruchomił grę „Wirtualne zakupy”. Konkurs jest elementem szerszej kampanii promocyjnej Visa, prowadzonej pod wspólnym hasłem „Visa – Świat jest Twój”.
„Wirtualne zakupy” to interaktywna gra o formule zaprojektowanej specjalnie do realizacji głównego celu kampanii – promowania idei płacenia kartami Visa za wszelkie dokonywane przez jej posiadacza zakupy. W każdej edycji konkursu uczestnik otrzymuje wirtualną kartę Visa z wkładem, którego nie może przekroczyć, za pomocą której dokonuje zakupów w kolejnych sklepach. Równocześnie, prawidłowe odpowiedzi udzielane przez uczestników na pojawiające się w konkursie pytania są premiowane zwiększeniem limitu na wirtualnej karcie Visa, którą uczestnik posługuje się w konkursie, zwiększając tym samym szanse wygranej.
Kolejną edycję wygrywa ten, kto zakupi największą liczbę produktów. Wyboru towarów dokonywać można jednakże tylko kierując się intuicją, gdyż w wirtualnych sklepach brak jest cen przy produktach znajdujących się w ofercie sklepu. W każdej z 5 tygodniowych edycji gry do wygrania są karty Visa Electron prepaid z wkładami 1 tys. zł oraz 500 zł.
„Wirtualne zakupy” są elementem szeroko zakrojonej kampanii, którą Visa rozpoczęła 18 kwietnia br. Działania promocyjne obejmują kampanie reklamowe w Internecie, prasie, radio i telewizji, konkurs dla słuchaczy RMF FM, loterię promocyjną „Visa zabiera Cię na zakupy” zorganizowaną wspólnie przez Visa i 22 banki członkowskie w Polsce oraz akcje promocyjne organizowane indywidualnie przez największych polskich wydawców kart Visa. Visa International wraz z bankami członkowskimi stawia sobie za cel przekroczenie w 2005 r. 35-procentowego udziału płatności za towary i usługi w łącznej liczbie operacji dokonywanych polskimi kartami Visa.
http://konkursvisa.interia.pl/
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.