Vivid Games skupia się obecnie na rozwoju Real Boxing 2 i gier z uniwersum Eroblast. Spółka przedstawiła szacunkowe wyniki za grudzień i cały 2022 rok. Przychody narastająco to 37,3 mln zł. Wynik netto za 2022 rok wyniósł 0,82 mln zł, a EBITDA 4,9 mln zł. Na koniec grudnia na rachunkach Spółki było 1,7 mln zł.

Ostatnie miesiące 2022 były wymagające dla całego game-devu i odbiły się na wynikach wielu producentów. Vivid Games też zmagała się ze skutkami pogarszającej się globalnej koniunktury.
Grudzień okazał się bardziej wymagający niż w poprzednich latach. Przychody z Real Boxing 2 były niższe niż zakładano, jednak Eroblast z miesiąca na miesiąc poprawia rentowność. „W grudniu skupiliśmy się nie tylko na aktualizacjach świątecznych, które wpłynęły na zaangażowanie użytkowników, ale również na pozyskiwaniu użytkowników na TikTok’u. Mimo zmniejszenia nakładów na UA, tytuł wygenerował ponad 100 tys. USD przychodu, tj. o 24% więcej niż listopadzie. Na poziomie kluczowych metryk, takich jak ARPU odnotowaliśmy istotny wzrost. Średni przychód z gracza w USA wyniósł 3,4 USD, co pozwoliło osiągnąć zysk z tytułu ponad dwukrotnie wyższy niż w listopadzie. W styczniu skupiamy się na segmentacji użytkowników, która w połączeniu z kolejnymi aktualizacjami powinna przełożyć się na dalszy wzrost wyników. Dane za pierwsze 10 dni stycznia wskazują na wysoką efektywność naszych działań” – podsumowuje Łukasz Kamiński, product owner Eroblast.
„W ostatnich dniach grudnia do globalnej dystrybucji w Apple App Store i Google Play powróciła gra Knight Fights 2. Obecnie musi przejść aktualizacje technologiczne, które pozwolą na rozpoczęcie kampanii płatnego pozyskiwania użytkowników. Jeszcze w tym miesiącu, zaplanowany jest globalny debiut nowej gry w portfolio VG, bazującej na sprawdzonych mechanikach użytych w Eroblast. Gra LoveNest wykazuje w testach wysoki potencjał komercyjny, a koszt jej wytworzenia jest dla Spółki relatywnie niski. Liczymy na wysoki zwrot z tej inwestycji. W pierwszym kwartale przedstawimy kolejne szczegóły planu produkcji dużej gry własnej. Rok 2023 zapowiada się dla Spółki bardzo ciekawie” – podkreśla Piotr Gamracy, członek Zarządu Vivid Games.
W dniu 9 stycznia prezes zarządu Spółki – Jarosław Wojczakowski złożył rezygnację z pełnienia funkcji w zarządzie. Do końca lutego przekaże swoje obowiązki Piotrowi Gamracemu, który od roku zasiada w zarządzie Vivid Games.
Wpisy promowane
- Ile trwa budowa domu?Czas budowy domu jednorodzinnego zależy od wielu czynników, takich jak wielkość domu, stopień skomplikowania projektu, rodzaj materiałów i umiejętności wykonawców. ...
- Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę?Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę? To proste — podnośnik dźwigowy z przyssawką pozwala na szybkie i bezpieczne ...
Wydarzenia
IT w Służbie Zdrowia
09.02.2023
Fundamenty biznesu online [program rozwojowy dla przedsiębiorczych kobiet]
10.02.2023
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Ten Square Games zwiększa swoje zaangażowanie w krakowskie studio GamestureTen Square Games S.A. zwiększa swój udział w spółce Gamesture z 25% do 37%. Finansowanie o wartości 2,7 miliona dolarów pozwoli na zwiększenie intensywności działań ...
- Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesuOd początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 ...
- DRAGO entertainment planuje skup akcji własnych25 stycznia br. DRAGO entertainment zwołało Walne Zgromadzenie. W porządku obrad zaplanowano program motywacyjny dla pracowników oraz skup akcji własnych ...
- Vivid Games – przychody w 2022 to ponad 37 mln złVivid Games skupia się obecnie na rozwoju Real Boxing 2 i gier z uniwersum Eroblast. Spółka przedstawiła szacunkowe wyniki za ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.