Vivid Games zadowolona z wyników Real Boxing, nowa gra w styczniu

Opublikowano: 19 grudnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Vivid Games zapowiada aktualizację swojej topowej produkcji, gry Real Boxing. W styczniu odbyć ma się zaś premiera Ski Jumping Pro.

Nowa wersja gry Real Boxing dla systemu iOS to m.in. nowa arena „zlokalizowana” na moskiewskim Placu Czerwonym, system „perków” czyli dodatkowych bonusów urozmaicających rozgrywkę, kolejne wersje językowe oraz wiele mniejszych ulepszeń i poprawek.

Wiele z rozwiązań zastosowanych w tej i kolejnych planowanych aktualizacjach, zwiększą jeszcze bardziej wpływy z mikropłatności, które już teraz osiągnęły zadowalający wynik. Tak zwana „monetyzacja” dodatkowej zawartości gry stoi na bardzo wysokim, blisko 20-proc. poziomie – powiedział Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Dodaje, że gra zbliża się do osiągnięcia wyniku 100 tys. sprzedanych egzemplarzy.

Vivid Games zadowolona z wyników Real Boxing, nowa gra w styczniu 1

W styczniu ukazać ma się kolejna produkcja spółki – gra Ski Jumping Pro, kontynuacja jednej z najbardziej sprawdzonych serii Vivid Games, która ma fanów na całym świecie (2,5 mln pobrań poprzednich odsłon gry).

Zdecydowanie będzie to najbardziej atrakcyjna propozycja z całej historii tej gry. W porównaniu do poprzednich wersji ulepszyliśmy sterowanie i grafikę. Gracz ma do dyspozycji znacznie rozszerzoną ścieżkę kariery zawodnika i możliwości jego personalizacji. Zwiększyła się również liczba konkursów. Ponadto rozbudowaliśmy system dostępnych opcji mikropłatności, aby osiągnąć tak dobre wyniki monetyzacji jak w przypadku Real Boxing – dodał Remigiusz Kościelny.

Ski Jumping Pro dostępny będzie na platformy mobilne, w pierwszej kolejności z systemem Apple iOS.

Dawid ZarazińskiVivid Games zadowolona z wyników Real Boxing, nowa gra w styczniu

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.