4 sierpnia w restauracjach Burger King startuje konkurs, w którym można wygrać nagrody pieniężne i rzeczowe. Odbywa się on pod hasłem „Gringo i Gaucho walczą ZaŻarcie. Do ostatniej kropli sosu” i związany jest z promocją dwóch nowych burgerów: ostrego Gringo oraz łagodniejszego Gaucho.
Aby wziąć udział w konkursie należy kupić w Burger King zestaw Gringo lub Gaucho i odpowiedzieć na pytanie: „Co potrafisz zrobić w 3 sekundy?”. Jury będzie oceniało kreatywność uczestników. O nagrody: 3 x 10 000 złotych,
18 Xboxów z grą Fight Night Round 4 oraz 63 iPody shuffle, powalczą osoby, które prześlą najciekawsze wypowiedzi. Uczestnicy konkursu mogą wysyłać swoje propozycje SMS-em lub za pośrednictwem strony internetowej www.gringovsgaucho.pl, na której znajdą również dokładne zasady i regulamin konkursu. Polecając stronę innym użytkownikom, w ramach dodatkowej promocji „Idź za ciosem”, fani Burger Kinga mają ponadto szansę zdobyć kupon na darmowego burgera. Promocja Gringo i Gaucho oraz związany z nią konkurs potrwają do 4 października.
Za koncept kreatywny i prowadzenie promocji oraz przygotowanie internetowej strony konkursowej odpowiada agencja FireFly Creation.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.