Od 14 sierpnia ZTM rozszerza usługę biletów kupowanych telefonem komórkowym o bilety krótkookresowe: dobowe, 3-dniowe oraz 7-dniowe.W ramach oferty „Wspólny bilet ZTM- KM-WKD” posiadacze wybranych biletów ZTM są uprawnieni do przejazdów we wszystkich środkach warszawskiej komunikacji miejskiej oraz w pociągach KM, WKD i SKM.
To kolejne ułatwienie dla mieszkańców Warszawy. Dostępność biletów w komórce oznacza możliwość kupienia biletu o każdej porze bez szukania gotówki i kiosku. Usługę „Płać komórką za bilet” Warszawiacy znają od grudniu 2008 roku. Do dziś można było kupić bilety czasowe – 20,40,60 i 90-minutowe, a liczba pasażerów, którzy skorzystali z tej usługi przekroczyła obecnie 65 tysięcy osób.
Usługa jest dostępna w każdym modelu telefonu i nie wymaga instalowania żadnych dodatkowych aplikacji ani zmiany karty SIM.
Jak to działa?
Chcąc kupić bilet telefonem komórkowym należy założyć konto w systemie mPay dzwoniąc pod numer *145# w sieci Plus i Play, a dla pozostałych sieci pod numer 791 145 145.
Mając już aktywne konto i środki na elektronicznej portmonetce zakup biletu trwa kilka sekund. Wybieramy numer:
- dla sieci Plus i Play *145*kod biletu #
- dla pozostałych sieci 791 145 145 następnie wprowadź kod biletu i potwierdź *.
Przykład dla biletu dobowego w 1 strefie dla użytkowników Plus i Play: *145*221101#
W czasie transakcji pasażer otrzyma na wyświetlaczu telefonu lub usłyszy w słuchawce (wybierając wersję głosową) instrukcję, która wskaże krok po kroku kolejne czynności związane z zakupem biletu.
Pasażerowie mogą korzystać z przysługujących im ulg. Podczas kontroli pasażer powinien zadzwonić pod bezpłatny numer widoczny na identyfikatorze kontrolera.
Szczegóły na stronie: www.mpay.pl. oraz www.ztm.waw.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.