Głównie z myślą o kobietach Wirtualna Polska uruchomiła internetowe wersje tygodnika 'Przyjaciółka’, miesięcznika 'Uroda’, najpopularniejszego magazynu dla rodziców w Polsce 'Mamo To Ja’ oraz jedynego czasopisma polecanego przez Instytut Matki i Dziecka – 'Twoje Dziecko’.
Ciekawostki o modzie i urodzie, artykuły afirmujące piękno duszy i ciała, promujące zdrowie, świadomą kobiecość, przybliżające zalety nowych kosmetyków z 'Urody’ doskonale uzupełnia 'Przyjaciółka’. Ten czytany chętnie przez Polki tygodnik, w wersji on-line, to doskonałe vademecum pełne porad dotyczących pielęgnacji roślin, zabawy modą, urządzania domu, zagadnień prawnych, przepisów kulinarnych…
'Duże grono pań z przyjemnością sięgnie do naszych stron poświęconych najmłodszym. – mówi Joanna Ruczyńska Kierownik Rozwoju i Projektów z Wirtualnej Polski – Połączyliśmy w jedno magazyny 'Mamo To Ja’ i 'Twoje Dziecko’ tworząc arcyciekawe i kompletne miejsce, gdzie z znaleźć można informacje przydatne każdej mamie od chwili poczęcia, poprzez okres niemowlęctwa, aż po czas szkolny. W tej chwili nasz serwis o dzieciach skierowany do rodziców jest najbogatszym merytorycznie miejscem wśród polskich portali.’
Artykuły i porady o wysokim poziomie merytorycznym powstają we współpracy ze specjalistami z Instytutu Matki i Dziecka, Centrum Zdrowia Dziecka, Akademii Medycznej, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i innych cieszących się autorytetem instytucji. Nie zabrakło ich i na stronach portalu. W przejrzystych działach znalazły się wiadomości o najnowszych osiągnięciach medycyny, psychologii i dietetyki, porady specjalistów dotyczące karmienia, czy wychowania, szczegółowe instruktaże pielęgnacji niemowlęcia.
Zajęta mama znajdzie też w serwisach odnośniki do stron Wirtualnej Polski, które pozwolą jej na chwilę wytchnienia. Sięgnie do nowości wydawniczych, felietonów, horoskopu, zgłębi tajemnice makijażu, pozna nowe sposoby na wypoczynek, pomysły na letnie kreacje…
'W WP nie brakuje miejsc, gdzie każda z pań znajdzie coś interesującego właśnie dla siebie – dodała Ruczyńska – Nasza współpraca z Edipresse pozwoliła nam stworzyć ofertę kompleksową, dla kobiet w różnym wieku, na różnych życiowych etapach. Ciekawostki i plotki, rzeczowe artykuły i rady dotyczące domu czy ogrodu, nowości kosmetyczne, trendy w modzie i urodzie, atrakcyjne miejsca, egzotyczne kultury, to, jak sądzimy, doskonała recepta na zadowolenie Internautki korzystającej z Wirtualnej Polski.’
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.