Od początku września Eurozet korzysta z platformy Multiscreen.TV przygotowanej przez spółkę Comtica należącą do notowanego na Giełdzie One 2 One. Grupa Radiowa nie tylko planuje zwiększenie ilości redakcyjnych materiałów video, ale dzięki Multiscreen.TV wprowadza dodatkowe możliwości dla reklamodawców.
Serwis internetowy Radia ZET odwiedza miesięcznie ponad pól miliona unikalnych użytkowników. Stacja emituje w nim materiały video od stycznia 2008 roku, ale do tej pory nie zamieszczała w nim reklam. Teraz będzie to możliwe dzięki wykorzystaniu Multiscreen.TV
Dużym zainteresowaniem internautów cieszą się nagrania audycji Moniki Olejnik: codzienny „Gość Radia ZET” i cotygodniowy „7 Dzień Tygodnia”. W serwisie pojawiają się również teledyski, zwiastuny filmów oraz materiały video połączone z serialami i programami rozrywkowymi, którym stacja patronuje.
W związku z nowymi technologicznymi i emisyjnymi możliwościami Eurozet zapowiada znaczące zwiększenie treści wideo, więcej będzie m.in. teledysków wykonawców prezentowanych na antenie radia.
– Platforma firmy Comtica zapewnia szczegółowe statystki. Dzięki temu zyskamy wiedzę, w jakim stopniu zamieszczane klipy są atrakcyjne dla Internautów. Dodatkowo pozyskujemy przychody z reklam umieszczonych w materiałach video – mówi Łukasz Szmel, Functional Product Manager, Eurozet Sp. z.o.o.
Szmel wyjaśnia, że o wyborze Multiscreen.TV zadecydowało proste dostosowanie systemu do specyficznych potrzeb rozgłośni m.in. przyjazny i szczegółowy panel administracyjny oraz mechanizm ad-servera. Umożliwia to tworzenie kampanii marketingowych, wykorzystujących nowe formy reklamy video (pre-roll, post-roll, overlay) Stacja spodziewa się, że największym zainteresowaniem cieszyć się będą pre-rolle, czyli reklamy umieszczone przed redakcyjną treścią video.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!