Większe zyski poprzez wyższą użyteczność działań marketingowo-sprzedażowych

Opublikowano: 22 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Zwiększenie użyteczności i skuteczności działań marketingowo-sprzedażowych w internecie może być kluczem do pozyskania klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Jak tego dokonać będzie można przekonać się w dniach 17-18 czerwca, kiedy to w Warszawie odbędzie się Konferencja oraz Warsztaty realizowane w ramach projektu „@rewolucja biznesu 4.0”. Projekt przygotowywany jest corocznie przez portal wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma.

Hasłem przewodnim aktualnej, czwartej edycji projektu jest: „Skuteczność poprzez Użyteczność”. Konferencja „@rewolucja biznesu 4.0” to dobra okazja aby:

  • zwiększyć konwersję ze sprzedaży,
  • wygenerować bazę wysokiej jakości leadów biznesowych,
  • wdrożyć działania PR w połączeniu z działaniami SEO.

Podczas konferencji zaprezentowane zostaną studia przypadków firm, które z sukcesem zwiększyły zyski poprzez efektywnie prowadzony e-biznes. Wystąpienia poprowadzą eksperci z firm: Grupa Onet.pl SA, GG Network SA, Doz.pl, Harder&Harder, Walmark, UseLab, Bluerank.

Warsztaty, które odbędą się 18 czerwca w Knowledge Village w Warszawie, mają służyć podniesieniu praktycznych kompetencji uczestników projektu w obszarze SEO PR i Skutecznego Formularza.

Tylko do końca maja udział w Konferencji lub Warsztacie oferowany jest w specjalnej cenie – 650 zł.

Więcej informacji na stronie projektu: www.internet.nf.pl. Redakcja e-biznes.pl objęła wydarzenie patronatem medialnym.

Dawid ZarazińskiWiększe zyski poprzez wyższą użyteczność działań marketingowo-sprzedażowych

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.