Od początku roku kanały tematyczne produkowane przez CANAL+ Cyfrowy mają większy zasięg. Poszerzyły dystrybucję na platformie CYFRA+ i w sieciach kablowych.
– Nasze kanały docierają dziś do wielomilionowej grupy odbiorców, którą systematycznie powiększamy. W 2008 osiągnęliśmy czterdziestoprocentowy wzrost bazy abonenckiej CYFRY+, a od 1 stycznia br. wzbogaciliśmy pakiety oferując wszystkim naszym klientom bezpłatny dostęp do kanałów, które tworzymy – mówi Bertrand Le Guern, Prezes spółki CANAL+ Cyfrowy.
Obecnie łączny zasięg poszczególnych kanałów na platformie CYFRA+ i w sieciach kablowych wynosi:
ale kino! – 2,9 mln gospodarstw domowych
Planete – 3,48 mln gospodarstw domowych
ZigZap / Hyper – 2,88 mln gospodarstw domowych
MiniMini – 3,91 mln gospodarstw domowych
Kuchnia.tv – 2,68 mln gospodarstw domowych
Domo – 1,45 mln gospodarstw domowych
Wszystkie kanały tematyczne produkowane przez spółkę CANAL+ Cyfrowy dostępne są wyłącznie na platformie CYFRA+ i w wybranych sieciach kablowych.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.