Firma Google kontynuuje oczyszczanie swojego portfolio produktów z tych mało popularnych. Wkrótce kolejne usługi trafią do lamusa.
Google kontynuuje proces pozbywania się mało popularnych produktów. Firma zapowiedziała na swoim oficjalnym blogu przejście kolejnych usług do lamusa:
- Google Mini – urządzenie umożliwiające integrację silnika wyszukiwarki Google z wewnętrzną infrastrukturą sieciową i informatyczną firmy. Produkt przestanie być dostępny 31 lipca tego roku;
- Google Talk Chatback – widżet do zagnieżdżenia w witrynie internetowej, umożliwiający komunikację odwiedzających z autorem strony;
- Google Video – początkowo konkurencja dla YouTube, po przejęciu, niepotrzebny duplikat. Przesyłanie filmów do usługi nie jest możliwe od 2009 roku. Do 20 sierpnia tego roku użytkownicy mają jeszcze możliwość ręcznego przeniesienia, pobrania lub usunięcia swoich filmów, jeśli tego nie zrobią, pozostałe filmy zostaną przeniesione jako filmy prywatne do YouTube. Więcej informacji w tym artykule;
- iGoogle – dawniej spersonalizowana strona główna Google zostanie zamknięta 1 listopada 2013 roku;
- Symbian Search App – wyszukiwarka Google w formie aplikacji dla Symbiana. Google podkreśla, że wkrótce nie będzie ona dostępna i zamiast tego zaleca ustawienie strony google.com jako głównej lub dodanie jej do zakładek w telefonie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.