23 stycznia 2012 roku ruszyła kampania produktowa nowej strony głównej portalu Wirtualna Polska. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Nowa, lepsza Polska to Wirtualna Polska”.
Akcja promocyjna prowadzona jest w dwóch etapach, z których pierwszy to zwiastun, a drugi rozwiązanie. Potrwa dwa tygodnie, a jej działania obejmują prasę, radio i internet. Adresatem kampanii są młodzi ludzie, w wieku od 15 do 34 lat, aktywni użytkownicy sieci internetowej.
Strona główna Wirtualnej Polski została całkowicie przebudowana, a jej modyfikacja oparta została na czterech filarach. Pierwsza zmiana polega na dwukolumnowym układzie witryny, druga na wprowadzeniu bloków tematycznych, trzecia na stworzeniu rozbudowanej sekcji z materiałami autorskimi WP.PL, a czwarta na możliwości personalizowania witryny. Cztery widoczne zmiany strony głównej portalu stały się podstawą skonstruowania akcji promocyjnej. Celem kampanii jest zaintrygowanie użytkowników w fazie zwiastunowej, a następnie poinformowanie ich o zupełnie nowej stronie głównej WP.PL w drugim etapie akcji promocyjnej. Strona Główna w nowej szacie i układzie jest już dostępna w wersji beta na WP.PL. Widoczne jest na niej skrócone logo portalu, co inicjuje zmiany w komunikacji marki. Internauci dzięki akcji promocyjnej mają zostać uświadomieni, że mają do czynienia z produktem nowej jakości.
W pierwszym etapie kampanii WP.PL przedstawiła w prasie i Internecie kreacje, zaś w radiu spoty z intrygującymi hasłami, zapowiadającymi duże zmiany w portalu. M.in. były to: „likwidujemy trzeci filar”, „teraz wszystko będzie przejrzyste”, „każdy ma prawo wiedzieć więcej”, „to Ty tworzysz własny układ”. Zwiastun kampanii miał na celu wywołać nastrój oczekiwania u odbiorców i zaciekawienie. Kreacje każdorazowo zawierały odniesienie do strony promocyjnej pod adresem nowalepszapolska.pl, gdzie znalazł się kalendarz odliczający czas pozostały do wprowadzenia zmian w portalu. Umieszczono tam również funkcjonalność połączoną z portalem Facebook umożliwiającą publikowanie przez użytkowników postulatów oraz prowadzenie dyskusji z innymi internautami.
W drugim etapie kampanii, który wystartowała 30 stycznia, wyjaśnione zostały zmiany na WP.PL. Na layoutach, wokół znanych już postulatów, umieszczono informacje wyraźnie komunikujące atrybuty nowej strony głównej WP.PL. Drugi etap potrwa do 5 lutego.
Źródło: wp.pl
Wpisy promowane
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.