Wirtualna Polska strategicznym partnerem Nokaut.pl

Opublikowano: 7 grudnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Nokaut.pl zyskuje strategicznego partnera, dzięki umowie z Wirtualną Polską oglądalność Nokaut.pl może wzrosnąć nawet o 500.000 użytkowników miesięcznie.

 

Umowa z Wirtualną Polską to dla Nokaut.pl niepowtarzalna okazja dotarcia do jeszcze większego grona osób robiących zakupy w sieci. Współpraca z WP jest również kolejną doskonałą możliwością budowy przewagi konkurencyjnej na rynku porównywarek cen.

„Zyskaliśmy strategicznego partnera, dzięki współpracy z którym zdolności zakupowe Nokaut.pl zdecydowanie wzrosną. Cieszymy się, że Wirtualna Polska dostrzegła potencjał biznesowy naszej porównywarki i jesteśmy przekonani, że przyniesie to wymierne korzyści wszystkim użytkownikom sieci, łącząc w jednym miejscu jeszcze większą liczbę ofert sklepów internetowych” – powiedział Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl.

W ramach kontraktu od 1 marca 2012 roku Zespół Sprzedaży Rozwiązań E-commerce WP oraz Dział Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal portalu zajmą się również wsparciem sprzedaży powierzchni reklamowej w porównywarce cen należącej do Grupy Nokaut.

Hanna LaskowskaWirtualna Polska strategicznym partnerem Nokaut.pl

Podziel się!

O autorze

hania