Nokaut.pl zyskuje strategicznego partnera, dzięki umowie z Wirtualną Polską oglądalność Nokaut.pl może wzrosnąć nawet o 500.000 użytkowników miesięcznie.
Umowa z Wirtualną Polską to dla Nokaut.pl niepowtarzalna okazja dotarcia do jeszcze większego grona osób robiących zakupy w sieci. Współpraca z WP jest również kolejną doskonałą możliwością budowy przewagi konkurencyjnej na rynku porównywarek cen.
„Zyskaliśmy strategicznego partnera, dzięki współpracy z którym zdolności zakupowe Nokaut.pl zdecydowanie wzrosną. Cieszymy się, że Wirtualna Polska dostrzegła potencjał biznesowy naszej porównywarki i jesteśmy przekonani, że przyniesie to wymierne korzyści wszystkim użytkownikom sieci, łącząc w jednym miejscu jeszcze większą liczbę ofert sklepów internetowych” – powiedział Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela Nokaut.pl.
W ramach kontraktu od 1 marca 2012 roku Zespół Sprzedaży Rozwiązań E-commerce WP oraz Dział Sprzedaży dla Sieci Reklamowej AdTotal portalu zajmą się również wsparciem sprzedaży powierzchni reklamowej w porównywarce cen należącej do Grupy Nokaut.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.