Pod adresem logo.wp.pl można zamówić elementy identyfikacji wizualnej firmy, w tym kluczowy – logo.
Witryna logo.wp.pl powstała głównie z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach oraz osobach prowadzących działalność gospodarczą. Za jej pośrednictwem można zamówić logo, wizytówki, teczki i papier firmowy oraz projekt korporacyjnej strony internetowej. WP oferuje również możliwość rewitalizacji istniejącego znaku towarowego oraz zapewnia jego rejestrację w Urzędzie Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej i przed międzynarodowymi organami zajmującymi się ochroną znaków towarowych. Usługą dodatkową jest druk wszystkich zamówionych materiałów. Partnerem Wirtualnej Polski jest Yeslogo.
„Działalność promocyjna firm jest jednym z najistotniejszych elementów realizowanej przez nie strategii marketingowej. Dotyczy to zarówno wielkich przedsiębiorstw, o ugruntowanej marce, jak też firm małych i średnich. Te ostatnie, których często nie stać na finansowanie wysokobudżetowych projektów reklamowych, powinny zdać sobie sprawę, że wyróżnić się na rynku mogą bez wielkich nakładów pieniężnych. Pierwszym krokiem jest stworzenie spójnej i wyrazistej identyfikacji wizualnej. To właśnie z myślą o sektorze MSP powstał serwis logo.wp.pl, którego podstawowym zadaniem jest pomoc w niedrogim stworzeniu kluczowych elementów identyfikacji wizualnej.” – mówi Rafał Mandes, kierownik Działu e-Biznes Wirtualnej Polski.
Użytkownik serwisu może wybrać logo z kilkudziesięciu przedstawionych na stronie bądź zamówić nowe, dostosowane do jego potrzeb i przygotowane zgodnie z wytycznymi. W standardowym pakiecie, przypisanym do wybranego logotypu, znajdują się 2 projekty papieru firmowego, 3 – wizytówek oraz 3 – teczek. Składając zamówienie na projekt indywidualny, klient otrzymuje do kilkunastu propozycji. Zamówienie w całości można złożyć przez Sieć – dokonywane jest w formie elektronicznego formularza, dostępnego na stronie logo.wp.pl.
Wśród usług dodatkowych, realizowanych przez WP oraz Yeslogo – wymienić można również rejestrację znaku towarowego, która – w zależności od wyboru użytkownika – dokonywana może być na terenie Polski lub mieć charakter międzynarodowy. Partnerzy oferują także profesjonalne zaprojektowanie i wykonanie strony WWW, stosownie do indywidualnego zamówienia użytkownika.
„Projektujemy i wykonujemy bodaj wszystkie elementy graficzne, które składają się na identyfikację wizualną firmy. – mówi Elżbieta Zielińska z Yeslogo – Pakiety prezentowane w logo.wp.pl skonstruowaliśmy w taki sposób, by sprostać oczekiwaniom firm, którym zależy na specjalistycznej i kompleksowej usłudze, nie ograniczającej się jedynie do zaprojektowania logo lub stworzenia strony WWW. Co ważne, jedyni na rynku sprzedajemy logotypy wraz z wyłącznymi prawami autorskimi. Współpracując z Wirtualną Polska mamy nadzieję na dotarcie do bardzo szerokiej grupy klientów.”
Cena standardowego pakietu usług nie przekracza 900 złotych netto. Płatności można realizować kartą kredytową, przelewem, przy odbiorze przesyłki.
W związku z inauguracją serwisu logo.wp.pl, Wirtualna Polska wraz z Yeslogo oferują obniżkę cen druku materiałów do ‘- 20%’.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.