Biuro Reklamy WP.PL i multimedialna sieć sprzedaży AdTotal ruszyły z cyklem bezpłatnych webinariów dotyczących reklamy mobilnej, „Think mobile”. Konferencje skierowane zostały do klientów BR WP.PL i AdTotala, a także marketerów działających w branży internetowej.
„Jak zacząć reklamować się w mobile i uzyskać najlepsze efekty?” – to temat pierwszego webinarium, otwierającego cykl bezpłatnych szkoleń przygotowanych przez Wirtualną Polskę. Konferencja online, odbyła się 13 czerwca i została skierowana do pracowników domów mediowych, agencji reklamowych, firm analitycznych – klientów Biura Reklamy WP.PL i multimedialnej sieci sprzedaży Adtotal oraz marketerów z branży internet.
Gościem spotkania był Adrian Kielich, ekspert z agencji mobile marketingu Mobext, a także członek grupy roboczej mobile IAB. Prowadzący opowiedział o tym, jak wygląda obecnie rynek mobile w Polsce, przedstawił case studies wartych uwagi kampanii mobilnych (wykorzystujących tzw. rich media), odpowiedział na pytanie, dlaczego warto promować się w mobile. Celem cyklu „Think mobile” jest charakterystyka oraz prezentacja możliwości kanału reklamy mobilnej.
Spotkaliśmy się z bardzo pozytywnym odzewem. Ponad połowa biorących udział w webinarium wypełniła ankiety, w których bardzo dobrze oceniła konferencję, przez użytkowników zaproponowane zostały także kolejne ciekawe tematy szkoleń. To dla nas dowód, że takie działania są potrzebne, a jednocześnie impuls do organizacji kolejnych spotkań – powiedział Robert Wielgo, z-ca dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej z WP.PL, gospodarz webinarium.
Webinar odbył się na platformie clickmeeting.pl. Kolejne szkolenie WP.PL zaplanowane zostało na wrzesień. Poniżej zapis pierwszego spotkania.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.