Biuro Reklamy WP.PL i multimedialna sieć sprzedaży AdTotal ruszyły z cyklem bezpłatnych webinariów dotyczących reklamy mobilnej, „Think mobile”. Konferencje skierowane zostały do klientów BR WP.PL i AdTotala, a także marketerów działających w branży internetowej.
„Jak zacząć reklamować się w mobile i uzyskać najlepsze efekty?” – to temat pierwszego webinarium, otwierającego cykl bezpłatnych szkoleń przygotowanych przez Wirtualną Polskę. Konferencja online, odbyła się 13 czerwca i została skierowana do pracowników domów mediowych, agencji reklamowych, firm analitycznych – klientów Biura Reklamy WP.PL i multimedialnej sieci sprzedaży Adtotal oraz marketerów z branży internet.
Gościem spotkania był Adrian Kielich, ekspert z agencji mobile marketingu Mobext, a także członek grupy roboczej mobile IAB. Prowadzący opowiedział o tym, jak wygląda obecnie rynek mobile w Polsce, przedstawił case studies wartych uwagi kampanii mobilnych (wykorzystujących tzw. rich media), odpowiedział na pytanie, dlaczego warto promować się w mobile. Celem cyklu „Think mobile” jest charakterystyka oraz prezentacja możliwości kanału reklamy mobilnej.
Spotkaliśmy się z bardzo pozytywnym odzewem. Ponad połowa biorących udział w webinarium wypełniła ankiety, w których bardzo dobrze oceniła konferencję, przez użytkowników zaproponowane zostały także kolejne ciekawe tematy szkoleń. To dla nas dowód, że takie działania są potrzebne, a jednocześnie impuls do organizacji kolejnych spotkań – powiedział Robert Wielgo, z-ca dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej z WP.PL, gospodarz webinarium.
Webinar odbył się na platformie clickmeeting.pl. Kolejne szkolenie WP.PL zaplanowane zostało na wrzesień. Poniżej zapis pierwszego spotkania.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.