Wirtualna Polska wystartowała z cyklem webinariów „Think mobile”

Biuro Reklamy WP.PL i multimedialna sieć sprzedaży AdTotal ruszyły z cyklem bezpłatnych webinariów dotyczących reklamy mobilnej, „Think mobile”. Konferencje skierowane zostały do klientów BR WP.PL i AdTotala, a także marketerów działających w branży internetowej.

„Jak zacząć reklamować się w mobile i uzyskać najlepsze efekty?” – to temat pierwszego webinarium, otwierającego cykl bezpłatnych szkoleń przygotowanych przez Wirtualną Polskę. Konferencja online, odbyła się 13 czerwca i została skierowana do pracowników domów mediowych, agencji reklamowych, firm analitycznych – klientów Biura Reklamy WP.PL i multimedialnej sieci sprzedaży Adtotal oraz marketerów z branży internet.

wp webinarium

Gościem spotkania był Adrian Kielich, ekspert z agencji mobile marketingu Mobext, a także członek grupy roboczej mobile IAB. Prowadzący opowiedział o tym, jak wygląda obecnie rynek mobile w Polsce, przedstawił case studies wartych uwagi kampanii mobilnych (wykorzystujących tzw. rich media), odpowiedział na pytanie, dlaczego warto promować się w mobile. Celem cyklu „Think mobile” jest charakterystyka oraz prezentacja możliwości kanału reklamy mobilnej.

Spotkaliśmy się z bardzo pozytywnym odzewem. Ponad połowa biorących udział w webinarium wypełniła ankiety, w których bardzo dobrze oceniła konferencję, przez użytkowników zaproponowane zostały także kolejne ciekawe tematy szkoleń. To dla nas dowód, że takie działania są potrzebne, a jednocześnie impuls do organizacji kolejnych spotkań – powiedział Robert Wielgo, z-ca dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej z WP.PL, gospodarz webinarium.

Webinar odbył się na platformie clickmeeting.pl. Kolejne szkolenie WP.PL zaplanowane zostało na wrzesień. Poniżej zapis pierwszego spotkania.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2023

Najnowsze wpisy

About The Author

Scroll to Top