Wirtualna Polska zmienia Pasaż Handlowy

Pasaż Handlowy Wirtualnej Polski (pasaz.wp.pl) dostosowuje swoje możliwości do coraz bardziej wymagającego klienta. Na przestrzeni pół roku liczba odsłon stron Pasażu wzrosła o niemal 40%, zaś liczba jego użytkowników o ponad 21% (badanie Megapanel PBI/Gemius, 2005 r.).

Na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy WP istotnie zmodyfikowała serwis. Wprowadziła nowoczesny, przejrzysty layout, przebudowała i uszczegółowiła kategorie katalogu produktów, zwiększyła możliwości reklamowe oferowane zrzeszonym w nim właścicielom sklepów. Dzięki zmianom w sposobie prezentacji sprzedawców i ich towarów klient Pasażu każdorazowo otrzymuje wyczerpującą informację o sklepie, wraz z listą oferowanych przezeń dodatkowych korzyści (np. płatność kartą, darmowe dostawy, płatności elektroniczne) i produkcie (w tym wysokiej jakości zdjęcia). Podstawowym założeniem ulepszeń było zwiększenie wydajności Pasażu, a co za tym idzie ilości zawieranych za jego pośrednictwem transakcji.

'Postawiliśmy na jeszcze dokładniejsze, prostsze i bardziej trafne wyszukiwanie – mówi Tomasz Maj z Wirtualnej Polski – Jako jedyni w Polsce, spośród dużych platform handlowych, oferujemy opcję podświetlania szukanej frazy, co maksymalnie ułatwia użytkownikom znalezienie interesującego ich produktu. Klient porusza się po Pasażu w ramach zadanego zapytania, za każdym razem widząc specjalnie oznaczone, wpisane przez siebie w okno wyszukiwarki, wyrażenie. Warto podkreślić, że ma przed sobą tylko te kategorie serwisu, w których może znaleźć towar, o który, nie zawsze dokładnie, pyta.’

Witryna Wirtualnej Polski jest platformą skupiającą sklepy online, w tym znane salony firmowe, ułatwiającą ich budowę, prowadzenie oraz promocję. Z myślą o właścicielach sieciowych sklepów portal przebudował Pasaż Handlowy tak, by zwiększyć ilość miejsca reklamowego, które mogą wykorzystywać jego partnerzy – wprowadził m.in. dodatkowe boksy reklamowe oraz mechanizm ich prezentowania w reakcji na słowo kluczowe wpisane w okno wyszukiwarki. Nowością jest wyświetlanie, na pierwszej stronie wybranej kategorii, najpopularniejszego produktu z każdego sklepu.

WP systematycznie wzbogaca swoją ofertę, włącza do Pasażu nowe serwisy, wprowadza dodatkowe kategorie, prezentuje tzw. cegiełki produktowe w najważniejszych serwisach portalu. W najbliższym czasie do grona partnerów witryny dołączy m.in. vtrip.pl, dzięki czemu użytkownicy Pasażu Handlowego zyskają dostęp do zakupu i rezerwacji wycieczek online za pośrednictwem sieci. Wkrótce ze stron Pasażu można będzie kupić bilety na mecze piłkarskie Ligi Mistrzów i Ligi Hiszpańskiej.

http://pasaz.wp.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top