Tanio.pl – jako pierwsza polska porównywarka cen – wykorzystało Augmented Reality. Technologia znalazła zastosowanie w Wirtualnej Przymierzalni – nowej, atrakcyjnej usłudze serwisu. Korzystający z rozwiązania mogą przymierzyć wybraną odzież nie ruszając się sprzed komputera, zrobić sobie zdjęcie w tym właśnie stroju i opublikować je np. na Facebooku, w końcu, zakupić produkt.
Chcieliśmy stworzyć w serwisie nową jakość, taką, w której świat realny wzbogacany byłby o elementy wirtualne. Mogliśmy tego dokonać dzięki zastosowaniu Augmented Reality – mówi Aneta Zawiślak, Kierownik Zespołu Sprzedaży Rozwiązań e-Commerce z Wirtualnej Polski.
Wirtualna Przymierzalnia intryguje i zaskakuje użytkownika, wciąga go w swego rodzaju zabawę, a przez to wydłuża się jego kontakt z dostępnymi w porównywarce cen produktami. To niestandardowa, a przez to bardzo atrakcyjna forma ich promocji. Oczywiście to tylko jeden z aspektów przymierzalni, który doceniony zostanie przede wszystkim przez właścicieli sklepów jako doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży produktów dostępnych w tanio.pl. Jest też strona użytkowa i bardzo praktyczna; ta zyska uznanie, jak sądzę, przede wszystkim w oczach internautów. To oczywiście możliwość porównywania, przymierzania i kupowania ubrań bez wychodzenia z domu, jedynie z użyciem kamery internetowej i komputera. Z czysto kobiecej perspektywy dodam, że to rozwiązanie nie tylko wygodne, ale też dające większą pewność, że nabyty towar spełni nasze oczekiwania, co zazwyczaj trudno osiągnąć w przypadku zakupu odzieży przez Internet. – dodaje.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.