Wirtualna Przymierzalnia w Wirtualnej Polsce

Opublikowano: 10 lutego 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Tanio.pl – jako pierwsza polska porównywarka cen – wykorzystało Augmented Reality. Technologia znalazła zastosowanie w Wirtualnej Przymierzalni – nowej, atrakcyjnej usłudze serwisu. Korzystający z rozwiązania mogą przymierzyć wybraną odzież nie ruszając się sprzed komputera, zrobić sobie zdjęcie w tym właśnie stroju 
i opublikować je np. na Facebooku, w końcu, zakupić produkt.

Chcieliśmy stworzyć w serwisie nową jakość, taką, w której świat realny wzbogacany byłby 
o elementy wirtualne. Mogliśmy tego dokonać dzięki zastosowaniu Augmented Reality – mówi Aneta Zawiślak, Kierownik Zespołu Sprzedaży Rozwiązań e-Commerce z Wirtualnej Polski.

Wirtualna Przymierzalnia w Wirtualnej Polsce 1

Wirtualna Przymierzalnia intryguje i zaskakuje użytkownika, wciąga go w swego rodzaju zabawę, a przez to wydłuża się jego kontakt z dostępnymi w porównywarce cen produktami. To niestandardowa, a przez to bardzo atrakcyjna forma ich promocji. Oczywiście to tylko jeden z aspektów przymierzalni, który doceniony zostanie przede wszystkim przez właścicieli sklepów jako doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży produktów dostępnych w tanio.pl. Jest też strona użytkowa i bardzo praktyczna; ta zyska uznanie, jak sądzę, przede wszystkim w oczach internautów. To oczywiście możliwość porównywania, przymierzania 
i kupowania ubrań bez wychodzenia z domu, jedynie z użyciem kamery internetowej 
i komputera. Z czysto kobiecej perspektywy dodam, że to rozwiązanie nie tylko wygodne, 
ale też dające większą pewność, że nabyty towar spełni nasze oczekiwania, co zazwyczaj trudno osiągnąć w przypadku zakupu odzieży przez Internet. – dodaje.

Sylwester KozakWirtualna Przymierzalnia w Wirtualnej Polsce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.