Tegoroczna polska edycja World Usability Day odbędzie się we Wrocławiu, a jej organizacją ponownie zajęła się agencja Janmedia Interactive. Na stronie internetowej www.wud2008.pl można poznać wszystkie szczegóły dotyczące ogólnopolskiej imprezy.
World Usability Day 2008 odbędzie się 13 listopada we wrocławskim Holiday Inn, gdzie eksperci ds. użyteczności i dostępności opowiedzą o praktykach wykorzystywanych w badaniach i projektowaniu interfejsów. Zaprezentują case-studies, dzięki którym będzie można poznać etapy prac nad projektem w dziale użyteczności od kuchni.
„World Usability Day 2008 to jedyna taka konferencja w Polsce, na której można spotkać tak wielu specjalistów i pasjonatów usability” – mówi Mateusz Miernikowski, specjalista ds. PR w Janmedia Interactive.
Konferencja rozpocznie się dwoma praktycznymi warsztatami. Pierwszy poprowadzi Wojciech Kuśmierek i Hubert Anyżewski z UseLabu na temat podstaw dobrego projektowania, drugi Jakub Andrzejeski z Janmedia Interactive, który nauczy jak tanio i szybko projektować system e-commerce. W części prezentacyjnej Eryk Orłowski z Komitywy opowie o dobrych praktykach w moderowaniu testów użyteczności, Marek Kasperski z MRM Worldwide wraz z Piotrem Dębskim z Eniro Polska przedstawią case study Panoramy Firm, a Anna Nowakowska, Wojciech Chojnacki i Piotr Jardanowski opowiedzą o sile i problemach eye-trackingu. Prezentacje zakończą się wystąpieniami Jakuba Andrzejewskiego na temat metodyki User Center Design oraz Wojciecha Kuśmierka wraz z Hubertem Anyżewskim na temat sposobów a podwyższenia konwersji na przykładzie serwisów randkowych oraz społecznościowych”.
Gościem specjalnym World Usability Day 2008 będzie Andrew Swartz z Serco Usability Services, który od kilkunastu lat popularyzuje tematykę użyteczności. Serco Usability Services to jedna z najbardziej doświadczonych firm usability na rynku.
Konferencję zamknie panel dyskusyjny, w którym uczestniczyć będą między innymi Andrzej Sienkiewicz (FristeArts), Tomasz Karwatka (Divante) i Piotr Szczepański (Allegro). Moderatorem będzie Dominik Wartecki z dotPR. Uczestnicy dyskusji postarają się odpowiedzieć na pytania: gdzie jest miejsce na użyteczność w cyklu życia produktu, jakie praktyki dotyczące użyteczności są stosowane w firmach, a także czy firmy chętnie inwestują w badania użyteczności i czy jest możliwy sukces produktu bez dbania o jego użyteczność.
www.wud2008.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.