WP.PL uwalnia loginy – nowa akcja

Opublikowano: 22 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Poczta Wirtualnej Polski (poczta.wp.pl) to obecnie największa darmowa poczta e-mail w polskim Internecie. W ramach kolejnych działań ulepszających jej funkcjonowanie, do ponownego użytku oddane zostały zajęte, a dawno nieużywane loginy.
Akcji uwalniania loginów towarzyszy spektakularna akcja marketingowa: w sześciu miastach Polski w niebo wypuszczonych zostało dziś 15 tysięcy balonów. Termin akcji nie został ustalony przypadkowo: piątek, 20 czerwca to koniec roku szkolnego, który od zawsze kojarzy się z wolnością i swobodą.

Wirtualna Polska wprowadza do ponownego obiegu zarejestrowane, ale bardzo długo nieużywane adresy pocztowe (minimum przez półtora roku). Wielu internautów sygnalizowało, że wymarzony przez nich login został już wcześniej przez kogoś zajęty. Teraz, dzięki akcji, może być znowu dostępny.

Różnokolorowe, wypełnione helem balony z nadrukowanymi hasłami w stylu „Bądź moim wybawcą”, „Uwolnij mnie szybko”, czy „Wolność dla loginów” i podpisane różnymi adresami e-mail, przywiązane zostały do wiat przystanków, barierek w centrach takich miast, jak Warszawa, Poznań, Gdańsk czy Kraków. Przechodzące osoby mogą „uwalniać loginy” i zabierać balony ze sobą.

Działaniom ambientowym towarzyszą działania w prasie i w Internecie. W lokalnych wydaniach gazet codziennych (Metro, Gazeta Wyborcza, SuperExpress, Polska The Times) zamieszczone zostały reklamy wyjaśniające to, co działo/ dzieje się w centrach miast. Przygotowana została także specjalna strona – uwalniamyloginy.wp.pl – na której użytkownicy mogą przeczytać o akcji uwalniania loginów, a także zagrać w prostą i zabawną grę zręcznościową nawiązującą niej.

Z Poczty WP korzysta obecnie 5,5 miliona internautów. Do swojej dyspozycji mają takie usługi dodatkowe, jak audio- i wideomaile, czy kalendarz. W celu zapewnienia komfortu użytkownikom, od lutego bieżącego roku w Poczcie WP nie są emitowane inwazyjne formy reklamowe, layery.

Sylwester KozakWP.PL uwalnia loginy – nowa akcja

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.