W 2007 roku za pośrednictwem Pasażu Finansowego WP internauci złożyli ponad 100 tysięcy wniosków o produkty finansowe. To o 30% więcej niż w 2006 roku i aż o 60% więcej, niż w roku 2005.
Pasaż Finansowy Wirtualnej Polski (pasazfin.wp.pl) to internetowa platforma pośrednictwa finansowego. Przedstawia ofertę blisko 30 instytucji finansowych, w tym PKO BP, Inteligo FS, BRE Banku (mBank, MultiBank), Banku BPH SA oraz wielu innych, będących reprezentacją światowych korporacji finansowych na polskim rynku. W 2007 Pasaż udostępniał użytkownikom niemal 200 produktów, w tym produkty bankowe (kredyty gotówkowe, samochodowe, mieszkaniowe, konta firmowe, osobiste, lokaty), maklerskie i inwestycyjne (rachunki inwestycyjne oraz walutowe, fundusze inwestycyjne i emerytalne), leasingowe (leasing środków transportu, sprzętu medycznego, maszyn i urządzeń). Za pośrednictwem Pasażu Finansowego WP internauci złożyli ponad 100 tysięcy wniosków o produkty finansowe.
„Rok 2007 przyniósł niezwykłe ożywienie na rynku finansowym. Polacy po prostu konsumują wzrost gospodarczy, o czym świadczy m.in. ich ‘skłonność’ do zaciągania wszelkiego rodzaju kredytów. Na przykład, ponad 60% wszystkich wniosków złożonych do instytucji finansowych za pośrednictwem Pasażu Finansowego WP dotyczyło kredytów mieszkaniowych. Polacy, mimo bardzo wysokich cen mieszkań, wciąż są zainteresowani ich kupnem, ale mało kogo stać na sfinansowanie transakcji w całości ze środków własnych, bez skorzystania z pomocy banku.”– mówi Rafał Mandes, Kierownik Działu e-Biznes w Wirtualnej Polsce.
Zainteresowaniem klientów Pasażu Finansowego cieszyły się również konta bankowe (ponad 25% wniosków) oraz kredyty konsumpcyjne (10% wniosków), w których prym wiodły kredyty gotówkowe. Za pośrednictwem Sieci internauci składali wnioski o karty kredytowe, ubezpieczenia majątkowe i ubezpieczenia na życie. Interesowały ich również fundusze emerytalne oraz inwestycyjne.
Średnio miesięcznie Pasaż Finansowy WP odwiedzało ponad 370 tysięcy użytkowników. Generowali oni średnio 1,4 miliona odsłon (na podstawie badania gemiusTraffic).
„W przyszłym roku w ramach Pasażu Finansowego WP będziemy cyklicznie publikować rankingi najpopularniejszych produktów finansowych – zapowiada Rafał Mandes – Oferta instytucji finansowych wciąż się zmienia, warto być na bieżąco i wiedzieć, który produkt
w danej chwili jest najlepszy, na które elementy oferty należy zwrócić baczniejszą uwagę. To bardzo istotne, chodzi przecież o nasze budżety domowe.” – dodaje.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.