Wirtualna Polska już po raz czwarty uzyskała tytuł oficjalnego sponsora Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem. Portal uruchomił też specjalną witrynę promującą Puchar – skoki.wp.pl.
Skoki narciarskie to jeden z najbardziej widowiskowych sportów. Dzięki zwycięstwom Adama Małysza to od wielu lat najchętniej oglądany w Polsce sport zimowy – zarówno w telewizji, jak i „na żywo”. Tytuł oficjalnego sponsora Pucharu Świata pozwoli wzmocnić wizerunek WP jako portalu, który wspiera sport i aktywnie angażuje się w największe wydarzenia sportowe organizowane w Polsce.
Marka WP będzie zatem po raz kolejny obecna na Wielkiej Krokwi, m.in. w postaci animacji diodowych, bannerów, balonów – także przy belce startowej. „Będziemy aktywnie kibicować polskiej kadrze w najważniejszym dla nich konkursie Pucharu Świata, bo rozgrywanym na własnej skoczni.” – mówi Przemysław Zbróg z Działu Marketingu Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za projekty sportowe portalu. – Jak co roku, przygotowaliśmy także niespodziankę dla kibiców. Każdy miłośnik skoków, który pojawi się na Wielkiej Krokwi między 21. a 23. stycznia, będzie miał możliwość otrzymania szalika w barwach narodowych. W takim szaliku rok temu puchar odbierał… Simon Amman.” – dodaje P.Zbróg.
Owocem współpracy portalu z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim jest również specjalna witryna tematyczna, promująca zakopiańską edycję Pucharu – skoki.wp.pl. Na jej stronach znaleźć można m.in.: dokładny program imprezy, galerie zdjęć, newsy, ciekawostki, informacje o biletach czy możliwościach noclegu w Zakopanem podczas styczniowej edycji Pucharu Świata.
Wirtualna Polska patronowała czterem poprzednim edycjom Pucharu Świata w Zakopanem, w tym – przez ostatnie trzy lata – uzyskiwała tytuł oficjalnego sponsora konkursu. Ponadto portal regularnie patronuje Letnim Grand Prix w Skokach i wspiera Narodowy Program „Szukamy Następców Mistrza” Lotos Cup, mający na celu fundowanie stypendiów najzdolniejszym młodym skoczkom.
Dzięki zdobywanemu przez lata doświadczeniu możemy z pełnym zaangażowaniem wspierać i promować największe wydarzenia sportowe odbywające się w Polsce. – dodaje Przemysław Zbróg – W zeszłym roku patronowaliśmy m.in. Mistrzostwom Polski w Skokach Narciarskich w Wiśle, Pucharowi Europy Kobiet w Slalomie, Gali Wojak Boxing Night. Byliśmy też oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy w Koszykówce Mężczyzn, Eurobasket 2009 Poland. Wspieraliśmy grupę bokserska Bullit KnockOut Promotions, sześciokrotnego Mistrza Polski w Koszykówce Mężczyzn Asseco Prokom Gdynia, WKS Śląsk, ŁKS Koszykówkę Męską oraz organizacje społeczne, np. Fundację Marcina Gortata.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.