Witryna komiksomania.pl, traktuje komiks serio, próbując zadowolić użytkowników na wielu polach. Celem autorów serwisu jest pokazanie, że obrazkowe seriale mogą być rozrywką nie tylko dla wąskiego grona fanów.
Na komiksomania.pl w jednym miejscu skupiono nie tylko same komiksy ale i wiadomości o nich i ich autorach. Oznacza to, że użytkownik będzie mógł zapoznać się z artystyczną biografią twórcy, obejrzeć jego prace i skomentować je. Witryna skierowana jest także do tych, którzy swoją przygodę z komiksami zakończyli w młodości lub jeszcze jej nie rozpoczęli. Serwis ma stać się także miejscem, które internauci odwiedzają w poszukiwaniu dowcipu na początek dnia czy rysunkowej tapety. Dużą wartością dla fanów tego gatunku literatury będzie z pewnością alfabetyczna, komiksowa baza danych.
„Mamy dwa cele – promowanie młodych artystów i pomoc w rozwijaniu rynku komiksowego w Polsce. Komiksy odkładamy, gdy w pewnym wieku dochodzimy do wniosku, że nie wypada ich już czytać. Internet daje możliwość powrotu do dawnej pasji.” – mówi Wojciech Sosnowski z Wirtualnej Polski, Koordynator Serwisu Książki.
Nowy serwis ma zapewnić fanom komiksu szczegółową i profesjonalną informację na temat ich hobby. Znajdują się w nim newsy, recenzje, publicystyka, wywiady z gwiazdami światowych scen komiksu, ale także z obiecującymi debiutantami, czy relacje ze spotkań. Wszystko pisane w lekkim, dowcipnym stylu, pasującym do formy literatury jaką jest komiks.
Drugi cel serwisu – wspieranie młodych artystów – realizowany jest za pośrednictwem platformy komunikacyjnej. Korzystając z niej, twórcy komiksu mogą publikować swoje prace, wymieniać się doświadczeniami, pomysłami i rysunkami. Swoje miejsce na platformie mają zarówno profesjonalni twórcy jak i amatorzy. Publikacja komiksu może mieć formę pliku (liczącego nawet kilkadziesiąt stron), pojedynczego free-artu i stripa, a także popularnej kilku kadrowej formy komiksowej. Dzięki jego funkcjom twórcy mogą promować swoje prace, odbiorcy zaś, bez wydawania pieniędzy, obcują z ich twórczością.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.