WP z ofertą e-mailingu targetowanego behawioralnie

Opublikowano: 11 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Wirtualna Polska wprowadza do oferty reklamowej e-mailingi targetowane behawioralnie. E-mailing behawioralny, w odróżnieniu od e-mailingu targetowanego za pomocą danych deklaratywnych, pozwala reklamodawcom na dotarcie z przekazem do grupy docelowej charakteryzującej się określonymi preferencjami w odniesieniu do konkretnych branż, usług czy produktów.

Klientom Biura Reklamy oddano do dyspozycji kilkadziesiąt behawioralnych profili użytkowników, m.in. „Właściciele małych firm”, „Planujący zakup nieruchomości”, „Automaniacy”, „Uprawiający aktywnie sport”. Segmentację internautów oparto o szczegółową analizę ich zachowania w portalu Wirtualna Polska.

E-mailingiem behawioralnym uzupełniamy naszą dotychczasową ofertę targetowania behawioralnego. Zaawansowane technologicznie targetowanie behawioralne reklamy displayowej wprowadziliśmy, jako pierwszy portal w Polsce, już w 2007 roku. Teraz, także jako pionier, umożliwiamy niezwykle precyzyjne targetowanie przekazów promocyjnych wysyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej. Takie rozwiązanie pozycjonuje WP jako lidera w dziedzinie behawioralnego targetowania reklamy – mówi Arkadiusz Stępkowski, Kierownik Biura Reklamy Wirtualnej Polski.

Poprzez zastosowanie autorskich rozwiązań Wirtualna Polska zintegrowała możliwości systemu reklamowego i e-mailingowego. Przykładowo, portal umożliwia dotarcie z reklamą displayową do osób, które widziały dany e-mailing i odwrotnie.

Niewątpliwym atutem wprowadzonego przez nas rozwiązania jest możliwość emisji reklamy displayowej oraz e-mailingu do tych samych profili behawioralnych; profile behawioralne dla e-mailingu pokrywają się bowiem z profilami behawioralnymi dla reklamy displayowej. Klient Biura Reklamy WP może więc zdecydować o precyzyjnej, dwutorowej emisji reklamy; wykorzystując pocztę e-mail oraz formy emitowane w serwisach WWW – wyjaśnia Michał Foks, specjalista ds. Technologii Systemu Reklamowego Wirtualnej Polski.

Reklamodawcy zyskują tym samym możliwość wydłużenia kontaktu internauty z ich przekazem promocyjnym, a jest to ważne m.in. w przypadku kampanii wizerunkowych. Mogą też łączyć profile behawioralne z dowolnymi parametrami demograficznymi.

Podobnie jak w kampaniach displayowych, w e-mailingu behawioralnym klient będzie miał możliwość stworzenia indywidualnej grupy behawioralnej, na podstawie własnych kryteriów.

Wraz z wprowadzeniem na rynek e-mailingu targetowanego behawioralnie, WP wprowadza zmiany cen pakietów behawioralnych reklamy displayowej.

Od października 2007 roku, czyli od chwili wprowadzenia przez nas możliwości targetowania behawioralnego reklamy, obserwujemy stały wzrost zainteresowania tą usługą. Chcąc uczynić ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną, wraz z wprowadzeniem e-mailingu behawioralnego zdecydowaliśmy się na obniżenie kosztów emisji displayowych, najczęściej wykorzystywanych dotychczas przez reklamodawców profili behawioralnych. Są to m.in. „Planujący zakup samochodu”, „Rodzice małych dzieci”, „Inwestujący”, „Dbający o zdrowie”. Oferujemy tym samym klientom możliwość korzystania z najbardziej innowacyjnego narzędzia precyzyjnego dotarcia do grupy celowej w naprawdę atrakcyjnej cenie – mówi Ewa Sadowska, Account Manager w Biurze Reklamy WP, odpowiedzialna za rozwój targetowania jako produktu reklamowego.

Tomasz UchańskiWP z ofertą e-mailingu targetowanego behawioralnie

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski