Startująca właśnie kampania reklamowa telewizji internetowej WPtv prawie w całości oparta została na tzw. koncepcji consumer touchpoints.
Komunikat reklamowy będzie można więc spotkać w tych miejscach, w których najczęściej przebywa grupa celowa serwisu (osoby w wieku 15-25, nastawione na poszukiwanie treści rozrywkowych), czyli m.in. w środkach komunikacji miejskiej, w akademikach, na uczelniach i w klubach. Dodatkowo, layouty i hasła komunikatów dopasowane zostały do miejsca, w którym się znalazł (np. na uchwytach w autobusach: Nie musisz się trzymać… ramówki na WPtv; na drzwiach pokoi w akademikach: Nie wchodzić, zaliczam… programy na WPtv). Działania ambientowe zostały dodatkowo wsparte kampanią w prasie i w radiu.
„Zdajemy sobie doskonale sprawę z faktu, że w dzisiejszych reklamowych czasach najważniejsze jest precyzyjne targetowanie. Znając więc dobrze grupę celową telewizji WPtv, zdecydowaliśmy się w tej kampanii położyć silny nacisk na działania ambientowe. Media zasięgowe pełnią tu jedynie rolę uzupełniającą.” – mówi Natalia Hatalska, Kierownik Działu Komunikacji – „Wszystkie wykorzystane nośniki – rączki w autobusach, zawieszki na drzwiach w akademikach, plakaty w toaletach – znajdują się bardzo blisko odbiorcy i co ważne – nie muszą też konkurować z żadnym innym przekazem reklamowym. Dzięki temu mamy dużą szansę, że nasz komunikat zostanie nie tylko zauważony, ale i zapamiętany.”
Kampania ma zasięg ogólnopolski, jednak ze szczególnym natężeniem prowadzona jest w 6 największych aglomeracjach w Polsce: Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Katowice, Poznań.
„Nie po raz pierwszy decydujemy się na kampanię opartą na działaniach kontekstowych. – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży. „Nasze wcześniejsze doświadczenia jednoznacznie wskazują na to, że tego rodzaju kampanie są nie tylko skuteczne, ale również bardzo dobrze oceniane przez grupę użytkowników, którzy z założenia są negatywnie nastawieni do samej reklamy.”
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.