Wschód i Zachód łączą doświadczenia PR

Na początku lipca b.r. sieć agencji public relations Eurocom PR Network przyjęła do swego grona partnerów z kolejnych krajów Europy Środkowo – Wschodniej: z Bułgarii, Czech, Rumunii i Słowacji. W najbliższym czasie planowane jest również powiększenie sieci o agencję z Węgier. Tym samym Eurocom PR Network stała się największą na świecie siecią agencji PR specjalizujących się w obsłudze firm z branży nowoczesnych technologii oraz B2B.

„Doświadczenia nowych członków Eurocom PR Network są imponujące. Ich codzienna praca z międzynarodowymi korporacjami pozwala nam efektywnie kooperować i dostarczać naszym klientom skuteczne i tańsze rozwiązania” powiedział Tom Burgess, prezes Eurocom PR Network.

W Polsce sieć Eurocom PR Network jest reprezentowana przez FIRST Public Relations. FIRST Public Relations jest jedyną polską agencją public relations zrzeszoną w tej organizacji. Dzięki przynależności do sieci FIRST Public Relations uzyskuje dostęp do unikalnych doświadczeń i zasobów swoich partnerów branżowych. Sieć oferuje agencjom w niej zrzeszonym wsparcie logistyczne, organizacyjne oraz możliwość podejmowania międzynarodowej współpracy w przypadku prowadzenia kampanii PR w różnych krajach europejskich. Ideą działania Eurocom jest również dzielenie się know-how i doświadczeniami rynkowymi.

Eurocom PR Network jest jedyną tego typu, największą europejską, niezależną siecią, zrzeszającą agencje PR pracujące dla klientów z branży nowoczesnych technologii oraz B2B.

Biura Eurocom PR Network znajdują się w Wielkiej Brytanii i Holandii. Według „PR Week UK” Eurocom PR Network ma partnerów w największej liczbie krajów europejskich spośród wszystkich zarejestrowanych w Europie sieci firm public relations. 20 agencji PR zrzeszonych w Eurocom PR Network zatrudnia łącznie 170 pracowników, pracuje dla 200 klientów. W sieci znajdują się agencje public relations z Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Grecji, Irlandii, Izraela, Włoch, Luksemburga, Holandii, Norwegii, Polski, Portugalii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Bułgarii, Czech, Rumunii i Słowacji. Poprzez stowarzyszone agencje PR sieć Eurocom ma również możliwość obsługi klientów zainteresowanych rynkami Stanów Zjednoczonych, Azji i Pacyfiku oraz Bliskiego Wschodu. Firmy zrzeszone w Eurocom PR Network oferują doradztwo strategiczne oraz pełen zakres usług public relations.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry