Grupa Inwestycje.pl wprowadziła wspólny pakiet reklamowy swoich dwóch największych portali finansowych – Inwestycje.pl i Waluty.com. Połączenie oferty serwisów umożliwia klientom dotarcie do kilkuset tysięcy użytkowników jednocześnie.
Billboard, skyscrapper, double billboard czy rectangle medium to jedne z najatrakcyjniejszych form reklamy oferowanych w Inwestycje.pl i Waluty.com. Decydując się na kampanię w jednym z serwisów, klienci E-Financial, wydawcy Grupy Inwestycje.pl, mogą wykupić te same powierzchnie reklamowe, lub zdecydować się na inne kreacje w drugim portalu, korzystając przy tym z konkurencyjnych rabatów.
„Wspólny pakiet umożliwia zwiększenie zasięgu reklamy, pozwala nam oferować konkurencyjne na rynku rabaty, a co się z tym wiąże – jeszcze atrakcyjniejsze cenowo kampanie. Decyzja o połączeniu pakietów była wynikiem rosnącego zainteresowania naszymi serwisami, które są od początku najmocniejszymi tytułami w Grupie Inwestycje.pl. Miesięcznie korzysta z nich ponad 700 000 unikalnych użytkowników” – mówi Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu E-financial S.A.
Połączony pakiet reklamowy Inwestycje.pl i Waluty.com umożliwi klientom E-Financial bardziej kompleksowe dotarcie do użytkowników obu serwisów, tym bardziej w zbliżającym się okresie powakacyjnym, kiedy zainteresowanie rynkiem reklamy ponownie wzrośnie.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.