Grupa Inwestycje.pl wprowadziła wspólny pakiet reklamowy swoich dwóch największych portali finansowych – Inwestycje.pl i Waluty.com. Połączenie oferty serwisów umożliwia klientom dotarcie do kilkuset tysięcy użytkowników jednocześnie.
Billboard, skyscrapper, double billboard czy rectangle medium to jedne z najatrakcyjniejszych form reklamy oferowanych w Inwestycje.pl i Waluty.com. Decydując się na kampanię w jednym z serwisów, klienci E-Financial, wydawcy Grupy Inwestycje.pl, mogą wykupić te same powierzchnie reklamowe, lub zdecydować się na inne kreacje w drugim portalu, korzystając przy tym z konkurencyjnych rabatów.
„Wspólny pakiet umożliwia zwiększenie zasięgu reklamy, pozwala nam oferować konkurencyjne na rynku rabaty, a co się z tym wiąże – jeszcze atrakcyjniejsze cenowo kampanie. Decyzja o połączeniu pakietów była wynikiem rosnącego zainteresowania naszymi serwisami, które są od początku najmocniejszymi tytułami w Grupie Inwestycje.pl. Miesięcznie korzysta z nich ponad 700 000 unikalnych użytkowników” – mówi Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu E-financial S.A.
Połączony pakiet reklamowy Inwestycje.pl i Waluty.com umożliwi klientom E-Financial bardziej kompleksowe dotarcie do użytkowników obu serwisów, tym bardziej w zbliżającym się okresie powakacyjnym, kiedy zainteresowanie rynkiem reklamy ponownie wzrośnie.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.